اگر به دنبال موفقیت واقعی در زمینه کسب‌وکار و شبکه‌سازی با موفقترین فعالین اقتصادی هستید؛ به شما توصیه میکنیم دوره MBA حضوری رابا کلیک بر روی دکمه زیر بررسی نمایید:

دوره تخصصی MBA یکساله آنلاین

  • اگر به دنبال این هستید که مهارتهای کلیدی مدیریت کسب و کار را در یک زمان کوتاه فرا بگیرید MBA آنلاین سازمان مدیریت صنعتی اصفهان گزینه ی خوبی برای شماست.
  • اگر به دلیل شرایطتان امکان حضور در کلاس های حضوری را ندارید می توانید در منزل یا محل کار خود در کلاس های دوره های MBA آنلاین شرکت کنید.
  • اگر می خواهید با شهریه ی بسیار مناسب در یک مؤسسه علمی معتبر با مدرک سازمان مدیریت صنعتی و در محضر اساتید برجسته فنون مدیریت کسب و کار را فرا بگیرید فرصت تکرار نشدنی دوره MBA آنلاین را از دست ندهید.

ظرفیت محدود و غیر قابل تکرار

    چرا MBA بخوانیم؟

    اگــر شــما بــه دنبــال گذرانــدن دوره MBبــرای بهبــود شــرایط کاری یــا تغییــر شــغل خــود هســتید، اولیــن قــدم، شــناخت خــود و کشــف توانایــی هــا و علایــق درونیتــان اســت. بــه درون خــود مراجعــه کنیــد و از خــود بپرســید:
    «مـن بـا گذرانـدن دوره
    MBA میخواهـم چـه کاری انجـام دهـم؟» ایـن کاملا واضـح اسـت کـه صـرف درج شـدن نـام MBA در رزومـه شـما، بـرای موفـق بــودن تغییرات مــورد نظرتان، هرگز کافی نخواهد بود. شــما بایــد دوره MBA و گرایـش مناسـبی را انتخـاب کنیـد تـا بتوانیـد بـا ارتباطـی کـه در ایـن دوره بـا افـراد برقـرار کـرده و توسـعه ای کـه در مهارتهایتـان ایجـاد مـی کنیـد، شایستگی های خــود را نمایان ســازید.

    دلیل اول: کسب توانایی خلق فرصت های جدید شغلی

    اگر علاقمند به تغییر شغل خود هستید، MBA می تواند به عنوان ابزاری مفید در این راه به شما کمک کند. حتی اگر هم اکنون علاقه ای به تغییر شغل خود ندارید، هنوز این احتمال وجود دارد که با ورود به دوره MBA و با تغییر نگرشی که در شما رخ می دهد علاقه مند شوید شغل خود را تغییر دهید و فرصت های جدیدی در زندگی خود خلق کنید.

    دلیل دوم:  ایجاد روحیه کارآفرینی و ریسک پذیری

    دوره MBA شما را برای ایجاد و هدایت کسب و کاری موفق یاری می کند.

    دلیل سوم:  پیشرفت شغلی

    به شما کمک می کند تا پله های پیشرفت در شغل فعلی را سریع تر طی کنید و درآمدی بیشتر کسب کنید. مهم تر از این ها، از جایگاه اجتماعی بالاتر و احترام بیشتر برخوردار خواهید شد. طبـق پژوهشـی کـه اخیـراً انجـام شـده اسـت، افـرادی کـه دوره MBA را می گذرانند و مهـارت هایی را کـه یـاد گرفته اند، در عمـل بـه کار مـی برند، بـه سـمت هـای مدیریتـی منصـوب مـی شـوند. همچنیـن، دانـش آموختگان MBA معمـولاً بـرای هدایـت و رهبری شـرکت هایـی کـه در حال راه اندازی هسـتند، انتخاب مـی شـوند.

    دلیل چهارم: بهبود موقعیت مالی

    دانشـجویان MBA پس از کسب گواهی ایــن دوره، مزیت های شــغلی متعـددی بـا حقـوق هـای بـالا بـه دسـت مـی آورنـد. طبـق پژوهشـی در کشـور امریــکا، دانــش آموختــگان MBA در ســال۲۰۰۴، بــه طــور میانگیــن، بیــش از دو فرصـت شـغلی بـا درآمدهـای افـزون بـر ۱۴۶۰۰۰دلار در سـال داشـته انـد.

    دلیل پنجم: امنیت شغلی با MBA

    MBA افــراد را از حالــت کارمنــدان حقوق بگیر (Employee) به سمت کارآفرین (Entrepreneur) هدایت می کند. در واقع به جای اینکه ما در پی سازمان باشیم یا وابسته به آن باشــیم، سازمان در پی ما و وابسته به ما خواهد بود.

    یکــی از مزیــت هــای شــگفت آور گذرانــدن دوره MBA ایــن اســت کــه شــما مــی توانیـد افـراد بسـیاری را در ایـن دوره ملاقـات کنیـد، بـا آنـان ارتبـاط برقـرار کنیـد و شــبکه ارتباطــی خــود را گســترده تــر ســازید.

    دستاوردهای تحصیل در دوره MBA

    دوره های MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان چه دستاوردهایی برای شما به همراه دارد؟

    ایجاد ارتباط با دیگران و و مشارکت در شبکه سازی

    برقـراری ارتبـاط هـای اجتماعـی، در طـول دوره MBA، بـرای ایجـاد شـبکه هـای ارتباطــی در زمینــه کســب و کار بســیار مفیــد خواهــد بــود. در بلندمــدت، مــی توانیـد از ایـن روابـط بـرای افزایـش موفقیـت کسـب و کار خـود در بـازار بهـره منــد شــوید. شــاید کســب مــدرک MBA باعــث شــود کــه حقوقتــان افزایــش یابـد، در شـغل خـود ارتقـا یابیـد یـا حتـی موقعیـت شـغلی مناسـب تـر و بهتـری پیــدا کنیــد؛ اما علاوه بــر همــه اینها، یکــی از مزیــت هــای شــگفت آور گذراندن دوره MBA ایـن اسـت کـه شـما مـی توانیـد افـراد بسـیاری را در ایـن دوره ملاقــات کنیــد، بــا آنــان ارتبــاط برقــرار کنیــد و شــبکه ارتباطــی خــود را گسـترده تـر سـازید. بر اسـاس گـزارش نشـریه فوربـس، در بررسـی ویژگی های صـد مدیـر برتـر قـرن بیسـتم، ایجـاد ارتبـاط هـای گسـترده و توانایـی حفـظ و گسـترش شـبکه ارتباطـی، یکـی از ویژگـی هـای اولیـه همـه ایـن مدیـران بـوده اسـت. با شـبکه سـازی و برقـراری ارتبـاط هـای مؤثـر در دوره MBA مـی توانیـد:

    ۱. بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.

    ۲. با شرکای آینده ملاقات کنید.

    ۳. جهانی شدن را آغاز کنید.

    ۴. ارتباطات بلندمدت ایجاد کنید.

    ایجاد مهارت رهبری

    دانشجویان دوره MBA علاوه بر فراگرفتن مهارت های مدیریتی، مانند تفکـر مؤثـر و مذاکـره و غیـره، اصـول و مهـارت هـای کاربـردی رهبـری را نیـز مـی آموزنـد. بـه عبـارت دیگـر، MBA کمـک مـی کنـد تـا شـما بـا اسـتفاده از ابزارهــای مناسب، از عهده رهبری یک گروه یا ســازمان برآییــد. ایــن را بسـیار شـنیده ایـم کـه توانایـی هـای رهبـری، ذاتـی اسـت و از همـان کودکـی در درون برخـی افـراد وجـود دارد؛ ولـی همـه مهـارت هـا و توانایـی هـای رهبـری در ایـن امـور خلاصـه نمـی شـوند. در طـول دوره MBA بـه تدریـج افـراد مـی آموزنـد تـا آرامـش خـود را در وضعیـت متشـنج حفـظ کننـد؛ یـاد مـی گیرنـد کـه نظـری تحلیلـی ارائه کننـد؛ چشـمی بینـا بـرای دیـدن جزئیـات و اسـتراتژی هـای موفـق پیـدا کننـد؛ بـا تفکـر سیسـتمی، مجموعـه ای از عوامـل را هـم زمـان و در ارتبـاط تنگاتنگ بـا یکدیگـر در نظـر آورنـد؛ آینـده نگـر باشـند؛ انگیـزه آفرینی کننــد و هدف های افراد را جلوی چشــم آنان بــه تصویر کشــند.
    همـه ایـن مهـارت و توانایـی هایـی کلیـدی، شـاخصه هـای یـک رهبـر اسـت.
    اگر بخواهم در چند جمله بیان کنم، رهبر خوب باید بتواند:

    • ارتباطاتی پایدار و مؤثر برقرار کند.
    • منعطف باشد.
    • مسائل را تا حد امکان حل کند.
    • یکپارچگی سازمان را بیشتر کند.
    • بر نتایج تمرکز کند.
    • دارای تفکر سیستمی و کل نگر به مسائل باشد.
    • و کارها را تفویض کند.

    تغییر نگرش

    به جرئت مــی تــوان گفت از اصلی ترین دلایـل شــرکت در دوره MBA و شـاید مهم ترین مزیـت ایـن دوره، تغییـر نگـرش و ایجـاد بینـش در افراد اسـت. چنـد سـال پیـش مقاله ای توسـط یکـی از اسـاتید دانشـگاه هـاروارد منتشر شده بـود بـا ایـن مضمـون کـه MBA بـه مـا چـه چیـزی مـی آمـوزد؟ پاسـخ ایـن بـود:
    «باعـث تغییـر نگـرش مـا مـی شـود و ایـن، مهـم تریـن اثـر
    MBA اسـت. اگـر بخواهیم دســتاوردهای MBA را بــه صــد قســمت تقســیم کنیــم، مطمئناً بیــش از ۹۰ درصد آن را تغییـر نگـرش شـکل مـی دهـد». تعجـب نکنیـد! تأکیـد بـر مزیـت «تغییر نگرش» بـه معنی این نیست که دلایل اول تـا یازدهـم ورود بـه MBA کم اهمیت انـد؛ بلکـه نشـان دهنـده این اسـت که بسـیاری از دلایل قبلی، بـا تغییـر نگـرش ارتباط مستقیمی دارد.

    طبـق پژوهشـی در کشـور امریـکا، دانـش آموختـگان MBA در سـال ۲۰۰۴، بـه طـور میانگیـن، بیـش از دو فرصـت شـغلی بـا درآمدهـای افـزون بـر ۱۴۶۰۰۰دلار در سـال داشـته انـد.

    چرا در سازمان مدیریت صنعتی MBA بخوانیم؟

    سازمان مدیریت صنعتی اولین و معتبر ترین ، موسسه آموزشی برگزار کننده دوره های MBA در ایران است. سازمان مدیریت صنعتی در اواخر دهه ۴۰ شمسی فعالیت های آموزشی خود را با برگزاری دوره های مشترک پرورش مدیر با دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا – مدرسه وارتون آغاز نمود. این دوره ها در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می شد و مدرک آن توسط دانشگاه وارتون که همواره در رتبه بندی دانشکده های مدیریت جهان حائز رتبه های اول تا سوم می باشد، صادر می شد.

    از جمله مزایای MBA در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان:

    سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۴۱ با تصویب هیأت وزیران وقت برای توسعه توان و ظرفیت مدیریت و مدیران در موسسات و بنگاه های صنعتی، تجاری و خدماتی تاسیس شد. سازمان مدیریت صنعتی در حدود ۶ دهه فعالیت خود بیش از صدها هزار مدیر را آموزش داده است که عموما از مدیران برتر حرفه ای کشور هستند.

    سازمان مدیریت صنعتی طی ۶ دهه فعالیت خود هزاران مدیر را پرورش داده است، که اغلب از کارآفرینان – صاحبان کسب و کار و مدیران عامل شرکت های سطح کشور هستند.

    به عنوان بنیان گذار اجرای دوره های MBA در کشور با کیفیت ترین دوره های MBA را ارائه می دهد.

    از وجوه تمایز سازمان مدیریت صنعتی می توان به سرفصل های جامع، اساتید بسیار حرفه ای، دانش پژوهان برجسته، شبکه سازی های گسترده و … اشاره کرد.

    مخاطبین دوره مدیریت کسب و کار (MBA آنلاین) را چه افرادی تشکیل می دهند؟

    مخاطبین دوره مدیریت کسب و کار (MBA) شامل مدیران ارشد شرکت ها – مدیران میانی – صاحبان کسب و کارها – کارآفرینان می باشند و همینطور کسانی که علاقمند به راه اندازی کسب و کار هستند و این افراد وقت اضافی برای شرکت در کلاس های حضوری را ندارند و می خواهند هرچه سریعتر به مباحث دروه MBA واقف شوند.

    دوره تخصصی MBA یکساله آنلاین فقط سالانه یکبار برگزار می شود!
    ویژگی ششم

    پرداخت شهریه با شرایط ویژه

    ویژگی پنجم

    ظرفیت محدود و غیر قابل تکرار

    ویژگی چهارم

    امکان معرفی دانش آموختگان برتر به موسسات و شرکت های صنعتی، تولیدی و خدماتی

    ویژگی سوم

    ارائه مدرک تخصصی از سوی سازمان مدیریت صنعتی و آمادگی لازم جهت شرکت در دوره MBA تکمیلی

    ویژگی دوم

    ارائه سرفصل های کاربردی و مهارتی و به روز 

    ویژگی اول

    استفاده از تیم اساتیدمجرب کشوری در زمینه های تخصصی مربوط به هر سرفصل

    من علاقه مندم:

    هدف دوره مدیریت کسب و کار (MBA) یکساله آنلاین:

    هدف کلی این برنامه کمک به بهبود نظام مدیریت سازمان های تولیدی، صنعتی و بنگاه‌های خدماتی خصوصی و دولتی است. انتظار می‌رود مدیران بنگاه‌های مذکور با شرکت در این برنامه به حرفه مدیریت تسلط بیشتری یابند و با‌استفاده از فنون و تئوری ‌های جدید مدیریت، وظایف خود را به‌نحوی موثر تر از سابق انجام دهند. مزید بر آن انتظار می ‌رود شرکت در این برنامه راه را برای قبول مسئولیت‌های دشوارتر مدیریت توسط شرکت‌کنندگان هموار کند.​

    برای شرکت در دوره مدیریت کسب و کار (MBA) آنلاین باید چه شرایطی داشته باشید؟

    ۱ – عملکرد شخص در تجربه شغلی

    تجربه نشان می دهد که اگر شرکت کنندگان کلاس، تجربه کاری داشته باشند و مدت زمانی را در پیچ و خم های کار با افراد و در ساختارهای سازمانی، از سر گذرانده باشند، با طرح دغدغه ها و ابهام های خود محیط آموزشی کلاس را غنی می کنند.

    ۲ – سوابق و فعالیت های علمی و پژوهشی

    مدارس کسب و کار هیچ گونه محدودیت یا اولویت بندی خاصی برای رشته کارشناسی داوطلبان قائل نمی شوند. البته، برای ورود به اکثر این مراکز و مدارس، دانش زبان انگلیسی، دست کم در حد متوسط، الزامی است.

    ۳ – حداقل مدرک کارشناسی

    گواهینامه صادره از سازمان مدیریت صنعتی برای تکمیل دوره تخصصی MBA آنلاین

    به دانش‌ آموختگان دوره MBA مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره تخصصی MBA آنلاین اعطا خواهد شد.

    گرچـه فراگیـری MBA هزینـه زیـادی دارد، ولـی اگـر بـر دسـتاوردهای نهفتـه ایـن دوره تمرکـز کنیـد، خواهیـد دیـد کـه ایـن هزینـه در برابـر آن دسـتاوردهای نگرشـی، مهارتـی و مالـی بسـیار ناچیـز اسـت.

    پیش نیازها و سرفصل های دوره مدیریت کسب و کار (MBA آنلاین) چه مواردی هستند؟

    واحدهای اصلی دوره تخصصی مدیریت کسب و کار (MBA آنلاین)
    نام درس تعداد واحد
    اصول و مبانی مدیریت و رهبری ۲
    مدیریت منابع انسانی ۲
     مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی ۲
    نگرش سیستمی ۲
    اصول بازاریابی ۲
    سیستم های اطلاعات مدیریت ۲
    بازرگانی بین الملل ۲
    مدیریت استراتژیک ۲
    توسعه پایدار و اخلاق حرفه ای ۱
    واحدهای اختیاری دوره تخصصی مدیریت کسب و کار (MBA آنلاین)
    نام درس تعداد واحد
    مدیریت تکنولوژی و نوآوری ۲
    مدیریت واحدهای خدماتی ۲
    • هر دانش پژوه در پایان دوره باید ۲۳ واحد را گذرانده باشد.
    • از بین دو درس اختیاری باید یکی را انتخاب کند.

    میزان ساعت دوره تخصصی MBA آنلاین در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان چقدر است؟

    برای تکمیل دوره تخصصی مدیریت کسب و کار MBA آنلاین در سازمان مدیریت صنعتی، باید ۲ ترم تحصیلی را بگذرانید که یک سال به طول خواهد انجامید. در این مدت، ۱۸ واحد درسی را خواهید گذراند و از ۳۰۴ ساعت آموزشی بهره مند خواهید شد.

    دانش آموختگان ممتاز و متمایز

    مهدی ابطحی

    مدیر مالی شرکت پراور پخش سپاهان

    مهدی دلیلیان

    مدیر شعبه بانک تجارت

    اعضای هیئت علمی و اساتید برجسته دوره تخصصی MBA آنلاین سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

    در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان شما از اساتید در تراز جهانی (سابقه کار جهانی) و رهبران صنعت در کشور بهره مند خواهید شد و ما از موثرترین روش های آموزشی برای بالا بردن بهترین بهره گیری از کلاس استفاده خواهیم کرد. شما در کلاس ها با روش های مورد کاوی، سمینار های گروهی کوچک، شبیه سازی، پروتو تاپینگ، سناریوی بازی نقش و درس های پروژه محور مطالب درسی را فرا می گیرید.

    شرایط ویژه پرداخت در دوره تخصصی MBA آنلاین

      ارتباط با دپارتمان دوره

       کارشناس دپارتمان دوره های بلندمدت سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

      سرکار خانم نسیم شهریور

      ۰۳۱۳۶۶۳۷۲۰۷-۸

      ساختار و برنامه های دوره

      امروزه دوره های MBA از مهم ترین دوره های آموزشی مدیریتی به  به شمار می آیند. با توجه به تحولات دنیای کسب و کار و ابهامات موجود در آن، دوره های MBA، دانش و مهارتهای لازم برای رو به رویی با این چالشها را در اختیار مدیران قرار می دهد، از این رو سازمان مدیریت صنعتی اصفهان، در این راستا اقدام به برگزاری دوره تخصصی MBA یکساله آنلاین نموده است.

      ساعات برگزاری: برحسب کلاسها متغیر است.
      روزهای آخر هفته
      تاریخ برگزاری: ۱۴۰۱/۱۰/۱
      پایان دوره: ۱۴۰۲/۱۰/۱

      من علاقه مندم: