دوره HRMBA گرایش مدیریت منابع انسانی

در هنگام مصاحبه با یک نیروی کار بالقوه، مدیران سازمان، او را از نظر مهارت ها و ویژگی های شخصیتی مورد نیازشان ارزیابی می کنند. تفاوتی ندارد که کسب و کار شما بزرگ است یا کوچک، شخصی که در مقابل شما نشسته، در واقع همان کسی است که می تواند با به کارگیری دانش و توانایی های خود، سازمان، شرکت یا ارگان شما را به اوج موفقیت برساند یا زمینه شکست آن را فراهم سازد. این نقطه، نخستین جایی است که سازمان، به مهارت های یک کارشناس مدیریت منابع انسانی نیاز پیدا می کند.

سازمان های بسیاری هستند که ادعا می کنند نیروی انسانی آنها، ارزشمندترین سرمایه شان محسوب می شوند. این ادعا، برخاسته از یک رویکرد و تصمیم عاقلانه است: بها دادن به کارکنان سازمان و ساختن یک تعامل سازنده و موثر با آنها، در نهایت هم به نفع افراد و هم به نفع کلیت سازمان است. به همین دلیل، مدیریت صحیح و کارآمد منابع انسانی، یک کلید ضروری و حیاتی برای هر کسب و کاری به شمار می آید. مدیران منابع انسانی کمک می‌ کنند تا تیم ها ساخته شوند، آنها فرهنگ سازمانی را شکل داده و افراد را یاری می کنند تا رشد کرده و در این فرهنگ درگیر شوند. مدیریت منابع انسانی، تفاوت چشم گیری را در بهبود بهره وری کارکنان هر سازمان، ایجاد می کنند.

اما برای رسیدن به سطحی از دانش، مهارت و تجربه که رسیدن به اهداف گفته شده را تسهیل کند، چه باید کرد؟ در واقع، هنر ارتباط با نیروی انسانی، شناخت صحیح آنها و رهبری مجموعه ای از افراد در راستای استراتژی های تعیین شده سازمان، از کجا به دست می آید؟ با ما همراه باشید تا پس از روشن شدن ضرورت وجود یک مدیر منابع انسانی مجرب در هر سازمانی، با روش هایی برای کسب این مهارت حیاتی، آشنا شوید.

آیا کسب و کارهای کوچک بی نیاز از وجود چنین واحدی هستند؟

اگرچه در زمینه منابع انسانی مطلب و کتاب و مقاله کم نیست، اما همان طور که انتظار می ‌رود (و منطقی هم هست) اکثر مطالعات و مقالات انجام شده در این رابطه، در حوزه سازمان ها و کسب و کارهای متوسط و بزرگ هستند. به همین علت، معمولا مدیریت منابع انسانی برای کسب و کارهای کوچک، کمتر مورد توجه قرار می‌ گیرد و جدی گرفته نمی ‌شود.

این در حالی است که مدیریت منابع انسانی، نقشی است که در هر سازمانی که بیش از یک نفر عضو داشته باشد، معنا پیدا می کند. به بیان دیگر، حتی در یک سوپر مارکت بسیار کوچک هم همچنان بخش عمده ‌ای از وظایف یک مدیر منابع انسانی، قابل پیگیری و اجراست. اگرچه عموما در یک شرکت کوچک، پستی به عنوان مدیر منابع انسانی وجود ندارد، اما به هر حال،‌ مدیریت منابع انسانی بخشی از وظیفه مدیر اجرایی یا مدیرعامل سازمان محسوب می شود.

چرا هر سازمانی به وجود واحد مدیریت منابع انسانی نیاز دارد؟

مدیریت منابع انسانی، به معنای فرایند کار کردن با افراد است، به ‌طوری ‌که این افراد و در نتیجه سازمان به توانمندی کامل دست یابند. حتی زمانی که تغییرات ایجاد شده، کارکنان را به کسب مهارت ‌های جدید، تقبل مسئولیت ‌های جدید و ایجاد شکل جدیدی از روابط، ملزم می کند، این مدیریت منابع انسانی است که افراد را در مواجهه صحیح و موثر با تغییرات، یاری می کند. در واقع، مدیریت منابع انسانی شامل استفاده از نیروی انسانی در جهت رسیدن به اهداف سازمان است و فعالیت ‌هایی مانند کارمندیابی، جذب، آموزش، حقوق و دستمزد و روابط سازمانی را شامل می شود. خلاصه کلام این که: مدیریت منابع انسانی، تابعی در سازمان است که عملکرد کارکنان را در خدمت ‌رسانی، به حد اعلا می رساند. مدیریت منابع انسانی به دنبال یافتن چگونگی مدیریت افراد در سازمان‌ ها، با تمرکز بر سیاست ‌ها و سیستم ‌هاست. فعالیت ‌هایی مانند استخدام، آموزش و توسعه، ارزیابی عملکرد و پاداش و جریمه، به طور ویژه بر عهده مدیریت منابع انسانی است.

چرا تسلط بر دانش مدیریت منابع انسانی اهمیت دارد؟

شکل‌ گیری اقتصاد مبتنی بر دانش، همراه با افزایش رقابت کسب و کارهای مختلف در هزاره جدید، سازمان‌ ها و بنگاه ‌های تولیدی و خدماتی را متوجه نقش راهبردی و مؤثر نیروی انسانی در دستیابی به مزیت رقابتی کرده و رشد و توسعه نیروی انسانی در سازمان‌ ها را به امری اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است. همان طور که می دانید، این توسعه، مستلزم سرمایه ‌گذاری مستمر بر سرمایه ‌های انسانی و فکری و برجسته کردن نقش واحد مدیریت منابع انسانی در سازمان ‌هاست. برای پیشبرد این اهداف، مدیران منابع انسانی دو رویکرد کاملا متفاوت را در دست دارند:

رویکردهای مختلف در مدیریت منابع انسانی

  • رویکرد نرم در مدیریت منابع انسانی: تمرکز رویکرد نرم بر این موضوع است که پرسنل را نمی توان و نباید با نگاه ابزاری دید. آن دسته از مدیران منابع انسانی که رویکرد نرم را اتخاذ می کنند، همواره به احساسات، عواطف، مشکلات و شخصیت پرسنل توجه کرده و معتقدند که اهمیت دادن به ابعاد مختلف زندگی پرسنل، در افزایش راندمان کاری آنها تاثیرات به سزایی خواهد داشت.
  • رویکرد سخت در مدیریت منابع انسانی: رویکرد سخت در مدیریت منابع انسانی، عبارت از نگاه ابزاری به پرسنل، بدون در نظر گرفتن ابعاد و جنبه های انسانی آنها و تمرکز صرف بر خواسته ها و اهداف سازمان است.

مدیریت منابع انسانی به دنبال تحقق چه اهدافی است؟

دعوت مجرب ترین افراد با کمترین هزینه ممکن

اولین و مهم ترین هدف به کارگیری پست مدیریت منابع انسانی در سازمان ها، تامین نیروی انسانی و تخصص های مورد نیاز با صرف حداقل هزینه است. به بیان دیگر، مدیران منابع انسانی در روند گزینش افراد تلاش می کنند تا افراد واجد شرایط و دارای تخصص های مورد نیاز را به شکلی انتخاب کنند که کمترین هزینه را برای سازمان، در پی داشته باشند.

ارتقای مهارت های کاری پرسنل

یکی دیگر از اهداف بسیار مهم و کاربردی پست مدیریت منابع انسانی، برنامه ریزی برای توسعه و گسترش مهارت های حرفه ای پرسنل، در زمینه های کاری مرتبط با وظایف و مسئولیت های آنهاست.

حفظ کارکنان موثر سازمان

تلاش برای حفظ و نگهداری نیروهای شایسته، کاردان، کارآمد و با کفایت نیز، بخش مهمی از وظایف بخش مدیریت منابع انسانی را تشکیل می دهد. همه ما می دانیم که از دست دادن پرسنل متخصص و جایگزین کردن نیروهای جدید، زمان، انرژی و هزینه های زیادی را بر سازمان تحمیل می کند. به همین دلیل، تلاش برای حفظ نیروهای  ارزشمند موجود، یکی از اهداف بسیار مهم را در حوزه مدیریت منابع انسانی، محسوب می شود.  

حفظ رضایت پرسنل سازمان

هدف دیگر وجود بخش مدیریت انسانی در یک سازمان یا شرکت، ایجاد بستر مناسبی برای جلب رضایت پرسنل است. توجه داشته باشید که جلب رضایت خاطر کارکنان، در گرو تامین نیازهای مادی و معنوی آنها در چهار چوب مقررات کاری است. برآورده کردن این هدف بخش مدیریت انسانی، راندمان کاری کارکنان و در نهایت بهره وری سازمان را افزایش خواهد داد.

تنظیم روابط میان پرسنل سازمان

از دیگر وظایف بخش مدیریت انسانی، می توان به ایجاد روابط مطلوب میان پرسنل سازمان، اشاره کرد. وجود تنش های متوالی و برخوردهای شدید میان پرسنل، می تواند تاثیرات نامطلوبی بر روند کاری آنها داشته باشد. از این رو مدیران منابع انسانی تلاش می کنند با استفاده از روش های مختلف و برنامه ریزی های فوق برنامه، روابط میان پرسنل یک سازمان را در مطلوب ترین حالت ممکن نگه داشته و به این ترتیب، از کاهش راندمان کاری سازمان پیشگیری کنند.

با شرکت در دوره مدیریت منابع انسانی، چه اهدافی را می توانید در چشم انداز خود داشته باشید؟

شرکت دوره مدیریت منابع انسانی، مهارت ها و قابلیت های زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • آشنا شدن با رویکردها، نقش ها و قابلیت ‌های نوین مدیریت منابع انسانی
  • ایجاد تحول در الگوی ذهنی و نگرشی شما، نسبت به فرایندهای مدیریت منابع انسانی و به کارگیری آنها در سازمان
  • ایجاد توسعه فردی و حرفه ‌ای لازم در شما به منظور کسب توان ایجاد تحول در محیط کاری خود
  • ارتقاء دانش مدیریتی شما
  • توانمندسازی عملی شما برای اداره کردن یک سازمان
  • ارتقاء و توسعه مهارت های مدیریتی شما
  • ایجاد نگرش های نوین مدیریتی
  • ایجاد انگیزش و پویایی مستمر

من علاقه مندم:

MBA منابع انسانی به کمک کارفرمایان، مدیران و فعالان حوزه منابع انسانی خواهد آمد تا:

  • بتوانند پایه‌های تصمیم‌گیری لازم درباره مدیریت منابع انسانی سازمان را بر مبنای علمی و صحیح قرار دهند؛
  • رفتار نیروی انسانی را بشناسند و تفاوت بین نسلی نیروی انسانی را پیش‌بینی و مدیریت کنند؛
  • هدایت و رهبری افراد و تیم‌های کاری را به عهده بگیرند؛
  • منابع انسانی سازمان را توسعه دهند و برای آموزش هدفمند نیروی انسانی، برنامه تدوین نمایند؛
  • سیستم مدیریتی را در راستای ایجاد انگیزش کارکنان ایجاد کنند؛
  • در بخش‌های مختلف سازمان‌ تحول ایجاد کنند.

وجود چه ویژگی هایی، دوره مدیریت منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی را از دوره های مشابه آن، مجزا می کند؟

تحول و توسعه واحد منابع انسانی هر سازمانی، در گرو تجهیز مدیران و کارشناسان آن به تفکر استراتژیک و فراهم ساختن زمینه ‌ای برای درک پیچیدگی‌ فضاهای ملی و جهانی و اتخاذ تصمیم و اقدام به موقع و متناسب در مواجهه با آن پیچیدگی ‌هاست. سازمان مدیریت صنعتی، با تکیه بر رسالت خود و آگاهی از پیش فرض های گفته شده، رشته مدیریت منابع انسانی را به شکلی طراحی کرده که نقش خود را در توسعه و پرورش مدیران سازمان ها و بنگاه های کشور، به نحو شایسته تری ایفا نماید. انجام این کار مهم با اتکا بر تجارب اساتید مجرب داخل و خارج کشور در حوزه مدیریت منابع انسانی میسر می شود. بنابراین سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان یکی از اولین موسسات برگزارکننده دوره مدیریت منابع انسانی، امکانات زیر را برای شرکت کنندگان فراهم کرده است:

  • کاربردی بودن دروس ارائه شده
  • استفاده از روش های متنوع سخنرانی، نمایش فیلم، کار گروهی، موردکاوی، انجام پروژه و مقاله در ارائه دروس
  • بهره گیری از اساتید برجسته حوزه تدریس و مشاوره مدیریت در کشور
  • وجود دانشجویان دارای سوابق تجربی مناسب از طیف گسترده ای از صنایع تولیدی و خدماتی کشور
  • فراهم کردن فضای یادگیری و تعاملی برای اساتید و فراگیران دوره
  • بهره مندی از یکی از تخصصی ترین و به روزترین کتابخانه های مدیریتی کشور​

۶ مزیتی که شما را برای شرکت در دوره مدیریت منابع انسانی، مجاب می کنند:

با خواندن مطالبی که تا این بخش گفته شد، احتمالا بر شما روشن شده است که ضرورت وجود مدیریت منابع انسانی در سازمان ها چیست و این واحد چه وظایفی بر عهده دارد. اما این سوال هنوز به قوت خود باقیست که آموختن مهارت های مدیریت منابع انسانی، چه کمکی به شما می کند؟ آیا دانش و مهارت منتقل شده در یک دوره مدیریت منابع انسانی، صرفا مجموعه ای از تئوری هاست یا واقعا می تواند در رسیدن به اهداف سازمان یاری رسان باشد؟ در ادامه این مقاله، سعی کرده ایم به این پرسش ها پاسخ دهیم.

شرکت در دوره مدیریت منابع انسانی و آموختن دانش و مهارت ارائه شده در آن، مزایای زیر را برای شما و سازمانتان دربرخواهد داشت. شما می توانید:

  • عملکرد کارکنان سازمان را بهبود ببخشید.
  • درگیری های میان آنها را حل کنید.
  • میزان رضایت مندی کارکنان مجموعه را بالا ببرید.
  • عملکرد آنها را بهتر کنید.
  • در زمینه آموزش کارکنان به خوبی عمل کنید.
  • بودجه را به نحو موثری کنترل نمایید.

    برای شرکت در دوره مدیریت منابع انسانی باید واجد چه پیش نیازهایی باشید؟

    • داشتن مدرک کارشناسی از دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر کشور
    • دارا بودن حداقل سه سال سابقه کار مدیریتی
    • پذیرفته شدن در سنجش تعیین سطح

    شرایط پذیرش دوره مدیریت منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی به چه شکل است؟

    دوره مدیریت منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی از نظر ساختار، محتوا و تمامی استاندارهای آموزشی، مشابه با سایر دوره ‌های کارشناسی ارشد سازمان طراحی شده و سیاست جذب دانش پژوهان در این رشته به صورت پذیرش یک گروه در هر نیمسال خواهد بود.

    مخاطبین دوره مدیریت منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی چه کسانی هستند؟

    با توجه فرصت های شغلی موجود در حوزه مدیریت منابع انسانی، شرکت در این دوره آموزشی و کسب مدرک مدیریت منابع انسانی به کلیه متقاضیان ورود به بازار کار توصیه می شود. همچنین شاغلانی که به واسطه شرایط شغلی و مسئولیت های حرفه ای خود با جمع کثیری از پرسنل در ارتباط هستند، نیز می توانند با شرکت در دوره های آموزشی مدیریت منابع انسانی و کسب مدرک معتبر آن برای افزایش کیفیت عملکرد و ارتقای موقعیت شغلی خود اقدام نمایند:

    • مدیران ارشد
    • مدیران اداری
    • متصدیان منابع انسانی
    • مسئولان کاریابی
    • کارشناسان استعدادیابی
    • کارشناسان آموزش سازمانی
    • مشاورین ارشد جذب و استخدام

    با داشتن مدرک مدیریت منابع انسانی از سازمان مدیریت صنعتی چه فرصت هایی پیش روی شما قرار می گیرد؟

    با اخذ مدرک مدیریت منابع انسانی، قابلیت کار در هر سازمان با هر مقیاسی را خواهید داشت. این مدرک شما را دارای صلاحیت های تطبیق پذیری می سازد تا در زمینه استخدام، آموزش و توسعه مهارت های کارکنان، به خوبی عمل کنید.

    آیا پس از گذراندن دوره مدیریت منابع انسانی، دارای گواهینامه معتبر خواهید بود؟

    به فارغ التحصیلان دوره مدیریت منابع انسانی، مطابق با شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره مدیریت منابع انسانی اعطا خواهد شد. این مدرک از سوی سازمان ارزشیابی (WES (World Education Services کانادا و امریکای شمالی مورد تایید قرار گرفته است.

    دوره مدیریت منابع انسانی در سازمان مدیریت

    صنعتی، شامل چه دروس و سرفصل هایی

    است؟

    واحدهای پیش نیاز دوره مدیریت منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی

    نام درس تعداد واحد
    مدیریت عمومی: نظریه ها و رویکردها ۱
    اصول، مبانی و نظریه ها در مدیریت منابع انسانی ۲
    زبان تخصصی ۲
    رویکرد پژوهشی در مدیریت ۱
    رفتار سازمانی ۲
    مدیریت مالی برای مدیران منابع انسانی ۲
    نگرش سیستمی ۲
    نقش فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی ۱
    سمپوزیوم اول ۱
    واحدهای اصلی دوره مدیریت منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی

    نام درس تعداد واحد
    مدیریت استراتژیک منابع انسانی ۱
    اخلاق و ارزش ها در کسب و کار ۲
    رویکردهای نوین جذب ۲
    نظام آموزش و بهسازی منابع انسانی ۱
    مدیریت استعداد و جانشین پروری ۱
    نظام های حقوق و دستمزد و پاداش ۱
    روابط کار : قانون کار- بیمه- مالیات- قانون خدمات کشوری ۱
    مدیریت تحول ۲
    بهره وری نیروی انسانی ۱
    تعالی نیروی انسانی ۱
    مدیریت عملکرد ۲
    مدیریت بر خود، برنامه توسعه فردی و مسیر پیشرفت شغلی ۲
    سمینار تحولات محیط کسب و کار برای مدیران منابع انسانی ۱
    مدیریت منابع انسانی در فضاهای کسب و کار نوین ۲
    سمپوزیوم دوم ۱
    پایان نامه ۴

    گزینه های شغلی برای فردی دارای مدرک مدیریت منابع

    انسانی چه می تواند باشد؟

    مشاغلی که به طور مستقیم با مدرک شما در ارتباط هستند:

    • قضاوت
    • متصدی منابع انسانی
    • مدیر دفتر
    • روان شناس شغلی
    • مدیر آموزش و توسعه

    مشاغلی که به فردی با مدرک شما نیاز دارند:

    • مشاور کسب و کار
    • مشاور شغلی
    • مدرس آموزش عالی
    • متخصص داده
    • مربی
    • مشاور مدیریت
    • محقق عملیاتی
    • مشاور استخدام
    • مدیر ریسک
    • کارشناس فروش

    در دوره مدیریت منابع انسانی چند ساعت

    آموزش برای شما فراهم خواهد شد؟

    این دوره دو ساله بوده و ۴ ترم، ۴۰ واحد درسی و ۶۴۰ ساعت آموزش دارد.

    سوالات متداول

    کلاس های دوره MBA و DBA در چه ساعات و روزهای برگزار می شود؟

    سازمان مدیریت صنعتی اولین برگزارکننده دوره های DBA، MBA و Post-DBA در کشور است.

    این دوره ها با در نظر گرفتن مشغله کاری بالای مدیران به گونه ای طراحی شده که زمان برگزاری کلاس ها از ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر به بعد باشد.این دوره ها با سرفصل های کاربردی و عملی برای مدیرانی طراحی شده است که به دنبال تقویت توان مدیریتی خود هستند، طول دوره DBA ، (سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی) و دوره MBA (4 تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد. 

    شرایط پرداختی دوره های MBA و DBA

    سازمان مدیریت صنعتی اصفهان به منظور ایجاد تسهیلات جهت ثبت نام علاقمندان شرایط مالی را به شرح زیر فراهم نموده است:

    1. پرداخت ۲۵% از شهریه ی دوره هنگام ثبت نام
    2. پرداخت ۷۵% باقیمانده در مدت ۱۸ ماه پس از ثبت نام
    3. برای اطلاع رسانی از شهریه ی هریک از دوره ها با شماره ۰۳۱-۳۶۶۲۰۶۱۲ داخلی ۱۱ سرکار خانم شهریور تماس حاصل فرمایید.

    آیا در پایان دوره MBA و DBA به من گواهینامه تعلق می گیرد؟

    گواهینامه MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی یکی از معتبرترین گواهینامه های MBA و DBA در کشور می باشد زیرا ۵۷ سال سابقه ی محتوای کاربردی و اساتید حرفه ای پشتوانه ی این نام هستند و بسیاری از شرکت ها و موسسات جایگاه ویژه ای برای دانش آموختگان MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی قائل هستند.

    چه کسانی واجد شرایط ثبت نام در دوره MBA، DBA هستند؟

    برای دوره های MBA فارغ التحصیلان دوره کارشناسی و برای دوره DBA فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد.

    برای ثبت نام در دوره های MBA و DBA علاوه بر مدرک تحصیلی حداقل دو سال تجربه کاری موردنیاز می باشد.

    دوره MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان چه گرایش هایی دارد؟

    دوره MBA در گرایش های مدیریت بازرگانی (MBA) و مدیریت اجرایی (EMBA) برگزار می گردد.

    دوره DBA در گرایش مدیریت کسب و کار برگزار می گردد.

    شایان ذکر است بنا به درخواست سازمان ها و شرکت ها دوره های MBA و DBA به صورت تخصصی برگزار می شود مانند دوره ی MBA نگهداری و نعمیرات (نت) برای شرکت فولاد مبارکه، دوره MBA صنعت فولاد.

    دوره آموزشی MBA و DBA چه مدت به طول می انجامد؟

    طول دوره DBA ، ( سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی)

    طول دوره MBA ، (۴ تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال ،– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد.

    دوره آموزشی MBA و DBA چه مدت به طول می انجامد؟

    طول دوره DBA ، ( سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی)

    طول دوره MBA ، (۴ تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال ،– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد.

    اعضای هیئت علمی و اساتید برجسته دوره HRMBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

    اساتید سازمان مدیریت صنعتی ، اساتیدی هستند که علاوه بر دانش به روز علمی در رشته خود، از تجربه علمی و کاربردی در حوزه های اجرایی مدیریتی برخوردار هستند. این اساتید علاوه بر استان اصفهان از اقصی نقاط کشور برای تدریس و مشاوره در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان حضور می یابند. برخی از اساتید برجسته دوره در زیر معرفی شده اند.

    برای مشاهده سایر اساتید سازمان مدیریت صنعتی اصفهان می توانید به صفحه اساتید مراجعه فرمایید.

    تصاویری از دوره های قبل:

    ارتباط با دپارتمان دوره

     کارشناس دپارتمان دوره های بلندمدت سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

     سرکار خانم نسیم شهریور

    ۰۳۱۳۶۶۳۷۲۰۶-۸

    ساختار و برنامه های دوره

    مهم‌ترین منبعی که هر سازمانی در اختیار دارد تا به اهداف خود دست یابد و استراتژی ‌هایش را اجرا کند، منابع انسانی و به عبارتی سرمایه انسانی آن سازمان است. بدون وجود منابع انسانی، تحقق چشم ‌انداز، ماموریت ‌ها و اهداف هر سازمان یا شرکتی بدون معناست. سازمان‌ ها برای بقا در محیط‌ های رقابتی و پیچیده ‌ی دنیای امروز، نیاز به برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی دارند تا موفقیت خود را تضمین نمایند.

    ساعات برگزاری: برحسب کلاسها متغیر است.
    روزهای آخر هفته
    تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۷/۱
    پایان دوره: ۱۳۹۹/۱۰/۱

    من علاقه مندم: