دوره DBA – گرایش مدیریت کسب و کار

اگر یک مدیر با تجربه و حرفه ای هستید و تمایل دارید که مهارت های مدیریتی و رهبری خود را برای ایجاد استراتژی ها و راه حل های تجاری جدید بهبود دهید، دوره مدیریت کسب و کار، شما را به بهترین شکل یاری کرده و بالاترین سطوح دانش مدیریت را برایتان فراهم می کند. با این حال، نخستین و شاید عجیب ترین نکته درباره مدیریت کسب و کار یا DBA آن است که این دوره، نه افراد بی تجربه، بلکه دقیقا مدیران ارشد و رده بالای سازمانی را هدف قرار می دهد. بنابراین طبیعی است که این پرسش در ذهن ایجاد شود که یک مدیر موفق، چرا باید برای گسترش دانش و توانایی های خود تلاش کند؟ آیا دانش ارائه شده در یک دوره DBA برای مدیران ارشد سازمان ها، تکرار مکررات و تکرار تمامی تجربه ای که در طی سال ها فعالیت در حرفه مدیریت به کار بسته اند، نیست؟ آیا شما به عنوان یک مدیر با رتبه بالای سازمانی و درآمد خوب، نیازی به شرکت در دوره مدیریت کسب و کار خواهید داشت؟ با این مقاله همراه باشید تا با مفهوم DBA، تفاوت های آن با دیگر گرایش های رشته مدیریت و مزایای شرکت در این کلاس ها آشنا شوید.

مدیریت کسب و کار به چه معناست؟

برای درک مدیریت کسب و کار، ابتدا لازم است که مروری بر شاخه های کلی رشته مدیریت و گرایش های هر کدام از آنها بپردازیم.

عبارت مدیریت کسب و کار معادل business administration یا management business است که در ادبیات فارسی و مبحث مدیریت، معمولا به صورت مدیریت بازرگانی ترجمه می شود. همان طور که می دانید، در حوزه علوم مدیریت، مفهوم مدیریت به دو شاخه عمومی و خصوصی تقسیم می شود. در شاخه مدیریت عمومی، رشته هایی نظیر مدیریت دولتی با گرایشات مختلف مانند مدیریت تحول، مدیریت سیستم و مدیریت شهری و در شاخه غیر عمومی، مباحث مربوط به مدیریت خصوصی وجود دارند.  تا سال های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵ در دانشگاه های ایران، رشته مدیریت شامل دو شاخه دولتی و غیردولتی می شد که مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی، زیر شاخه مدیریت غیر دولتی قرار می گرفتند. در واقع بخش غیر عمومی مدیریت، شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی هستند و به همین دلیل این دو رشته دیدگاه یکسانی دارند و می توان گفت که هر دو در زمینه کسب و کار بنگاه های اقتصادی مطرح می شوند. از این نظر، مدیریت صنعتی زیر مجموعه مدیریت کسب و کار محسوب می شود اما بر مباحث تولید و ساخت تمرکز دارد.

دوره DBA (مدیریت عالی کسب و کار) در یک سطح بالاتر از دوره MBA قرار گرفته و هدف آن، آموزش و توانمندسازی مدیرانی مستعد و شایسته است تا با به کارگیری دانش و مهارت ارائه شده، توسعه و گسترش فعالیت موفق سازمان ها در سطح ملی و بین المللی را رقم بزنند. تمرکز دوره DBA (مدیریت عالی کسب و کار) بیشتر بر شیوه های کاربردی و علمی- عملیاتی مدیریت در حوزه های مختلف کسب و کار بوده و به طور کلی تمامی عملیات اصلی زنجیره ارزش شامل ایده، بازاریابی، تأمین منابع، طراحی، تولید، عرضه محصولات و خدمات، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، مالی، برنامه ریزی و غیره را در بر گرفته و مدیریت فرآیندهای یک کسب و کار را در سطح عالی سازمان شامل می شود.

دوره های مرتبط با رشته مدیریت، تحت چه عنوان هایی در موسسات مختلف برگزار می شوند؟

در راستای ارتقا علم مدیریتی در سازمان ها و همچنین کسب سود و درآمد بیشتر، امروزه در دانشگاه ها وهمچنین مراکز معتبر آموزشی، دوره های مختلف مدیریت (bba/mba/dba) برگزار می شوند. امید آن می رود که با استناد به علوم آموزشی این مباحث و همچنین اجرای آنها در سازمان ها به صورت گسترده، درآینده شاهد بازارهای اقتصادی پر رونق و بهره ور باشیم. سازمان مدیریت صنعتی نیز در راستای اهداف آموزشی و همچنین اجرایی مدیریت در سازمان ها، دوره های مدیریت، شامل BBA، MBA، DBA و EMBA را برگزار می کند که تمامی مباحث مدیریتی را در قالب بسته های آموزشی و آنلاین در اختیار دانش پذیران قرار می دهند. این مرکز متعهد است که ضمن اعطای مدرک معتبر دوره، کلیه ی دانش و تخصص و تکنیک های مدیریتی را آموزش داده و مدیرانی مجرب و کاربلد را تربیت کند.

دوره مدیریت کسب و کار برای چه افرادی مناسب است؟

دوره مدیریت کسب و کار در سازمان مدیریت صنعتی، به طور عمده مدیران ارشد و دیگر افراد حرفه ای در حوزه مدیریت را مخاطب قرار می دهد که در ایفای نقش های مدیریتی و رهبری، دارای سابقه باشند. بنابراین، شرکت در کلاس های مدیریت کسب و کار، می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد اگر:

  • هم اکنون یک مدیر جاه طلب هستید و به دنبال کسب نگرش و تجربه لازم برای حرکت به سمت نقش های مدیریتی بالاتر می گردید.
  • دارای تجربه کافی و حرفه ای در حوزه مدیریت بوده و به منظور ایجاد مدل ها و استراتژی های جدید از طریق تحقیق و تحلیل بیشتر، تمایل دارید که تجربه عملی و بینش خود را بالا ببرید.
  • هم اکنون دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دیگر مدارک اجرایی بوده و می خواهید که بالاترین سطوح صلاحیت حرفه ای در تجارت و کسب و کار را کسب کنید.

توجه داشته باشید که دوره مدیریت کسب و کار معمولا برای دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ارشد یا کارشناسی، که بدون تجربه حرفه ای در زمینه مدیریت هستند، طراحی نشده است.

با شرکت در دوره DBA چه مهارت هایی را خواهید آموخت؟

دوره DBA به مدیران می آموزد که چگونه مدیریت سازمان خود را از چارچوب سنتی رییس و مرئوس، به سمت چارچوب رهبری هدایت کنند. با گذراندن دوره DBA، مدیران یاد می گیرند که چگونه سازمان خود را به نحو موثرتری رهبری کرده، ابزارهای مدیریتی و رهبری را شناخته و بنا به شرایط و موقعیت سازمان از هر کدام از این ابزارها استفاده کنند. این دوره همچنین مدیران را با چگونگی مدیریت منابع انسانی (که بی شک مهمترین منبع هر سازمان است) به منظور بالا بردن بهره وری و رضایت سازمانی آشنا می کند.

شرکت کنندگان دوره DBA با کسب مهارت آینده پژوهی می آموزند چگونه دید درستی نسبت به آینده فضای کسب و کار داشته و بتوانند خود را برای سناریوهای محتمل آینده آماده کنند. مهارت حسابداری و مدیریت مالی، این توانایی را به فارغ التحصیلان دوره DBA می دهد که نسبت به شرایط مالی سازمان خود درک صحیحی به دست آورند و بتوانند بر فرآیندها و وضعیت مالی سازمان خود اشراف کامل داشته باشند. علاوه بر این دوره DBA به دانش پژوهان می آموزد چگونه برای توسعه کسب وکار خود در بلند مدت برنامه ریزی کرده و استراتژی های لازم برای توسعه کسب وکار خود را تدوین نمایند.

دانش پذیران در دوره DBA می آموزند که چگونه از علم مدیریت برای اصلاح مشکلات سازمان خود استفاده کنند و علم مدیریت را به صورت کاربردی برای توسعه کسب وکار خود به کار برند. به بیان دیگر می توان گفت مهم ترین ویژگی دوره ها DBA، کاربردی کردن علم مدیریت است به نحوی که مدیریت سازمان از چارچوب بی برنامه و مبتنی بر تجربه خارج شود و نگاه منسجم مدیریتی بر سازمان حاکم گردد.

چه دلیلی وجود دارد که به عنوان یک مدیر موفق با تجربه، در دوره مدیریت کسب و کار شرکت کنید؟

با حضور در کلاس مدیریت کسب و کار، پیشرفته ترین مهارت ها و تکنیک های مدیریت و رهبری سازمان ها را فراخواهید گرفت

به دلیل همان دانش و مهارت های پیشرفته که در بند قبل به آنها اشاره کردیم، افرادی با مدرک DBA نسبت به اشخاص دارای مدرک MBA، بیشتر و راحت تر به کار گرفته می شوند. دوره مدیریت کسب و کار بسیار سخت گیرانه و دقیق بوده و دارای انتظار بالایی برای دست یابی به موفقیت است. همین ویژگی کارفرما را قانع می سازد که شما را برای یک جایگاه بسیار بالا در سازمان خود استخدام نماید.

شرکت در دوره مدیریت کسب و کار باعث می شود تا خود را برای رشد مدوام به چالش بکشید

رشد بی وقفه و مداوم، یک مولفه ضروری برای موفقیت یک سازمان بوده و شرکت در کلاس های DBA راه بسیار خوبی برای تحریک و تقویت این رشد است. با داشتن مهارت های مدیریت کسب و کار، شما از فعالیت های حرفه ای همیشگی خود یک قدم فاصله گرفته و برای حل مسائل و موقعیت های مدیریتی که در شغلتان با آنها مواجه هستید، مطالعه و تحقیق خواهید کرد.

با شرکت در دوره مدیریت کسب و کار، از تمامی دانش ارائه شده در بسته مدیریت بهره مند خواهید شد.

MBA یک درجه بسیار کاربردی و محبوب در میان مدیران میانی و رهبران سازمانی است، اما شرکت در دوره DBA نشان می دهد که شما دارای بلند پروازی و جاه طلبی کافی برای رسیدن به یک جایگاه رهبری والا هستید. در واقع، مطالب و کلاس های DBA به شکلی طراحی شده اند که مدیران حرفه ای و اجرایی را به ابزارهای پیشرفته و مهارت های تحقیقی مورد نیاز برای برنامه ریزی و تصمیم گیری استراتژیک مجهز سازند.

دوره مدیریت کسب و کار، شما را شایسته حقوق های بالاتری خواهد کرد

کارفرمایان این نکته را به خوبی می دانند که رتبه بالای افراد، مستلزم در نظر گرفتن حقوق های بالاتری هم خواهد بود، چرا که این رتبه ها، ارزش سازمان آنها را بالا می برد.

گرفتن گواهی نامه دوره مدیریت کسب و کار، مسیرهای شغلی آینده شما را تنوع می بخشد

این دوره آموزشی، نه تنها شما را به عنوان یک کارشناس خبره در حیطه تخصصیتان می شناساند، بلکه به دلیل ارائه مجموعه ای ملموس از مهارت های مدیریتی و تصمیم گیری، فرصت ها و جایگاه های رهبری سطح بالای بسیاری را پیش روی شما قرار می دهد. شما این قابلیت را به دست خواهید آورد که به عنوان محقق یا مشاور با یک کسب و کار همراه شوید.

من علاقه مندم:

شرکت در دوره مدیریت کسب و کار چه مزایایی دارد؟

به عنوان یک مدیر مجرب، با گذراندن دوره  DBA، می آموزید که چگونه دید وسیع و درستی از آینده کسب و کار خود داشته و خود را آماده کنید تا به بالاترین سطوح حرفه ای برسید. دانش و مهارتی که در زمینه حسابداری و مدیریت مالی در این دوره به دست می ‌آورید، شما را قادر می کنند تا نسبت به شرایط مالی کسب و کار یا سازمان خود درک درستی داشته و بنابراین، تصمیمات مالی شفافی اتخاذ کنید. دوره DBA به مخاطبان خود می‌ آموزد تا برای توسعه کسب و کار خود در بلند مدت، برنامه‌ریزی کرده و استراتژی ‌های توسعه کسب و کار خود را طرحی کنند. به طور خلاصه، این دانش ‌پذیران همچنین می ‌آموزند که چگونه مدیریت را به صورت عملی و کاربردی برای توسعه کسب و کار خود به کار بگیرند. از همه مهم ‌تر، مدیران با کسب مهارت های ارائه شده در این کلاس ها، شیوه های بی ‌برنامه و مبتنی بر تجربه خارج شده و نگاهی علمی، مدیریتی و عملیاتی را نسبت به سازمان خود اتخاذ کنند.

ساختار دوره مدیریت کسب و کار در سازمان مدیریت صنعتی به چه شکل است؟

مخاطبان دوره DBA را عموما مدیران ارشد سازمان ها و صاحبان موفق کسب و کارها تشکیل می دهند. بیشتر این مدیران، علاوه بر بهره مندی از تجربه غنی اجرایی خود می خواهند از علم روز مدیریت برای توسعه کسب و کار خود، به بهترین نحو استفاده کنند. از سوی دیگر مربیان دوره DBA  نیز عمدتاً از برترین اساتید این حوزه انتخاب می شوند که علاوه بر تبحر در علم روز مدیریت، می توانند راهکارهایی اجرایی را برای استفاده کاربردی از علم مدیریت در سازمان ارائه دهند. به علت مشغله کاری بالای مدیران و استادان حاضر در دوره های  DBA ، این دوره به صورت پاره وقت برگزار می شود تا شرکت کنندگان قادر به تنظیم زمان خود باشند. همچنین این امکان وجود دارد که دوره های DBA دارای گرایش تخصصی باشند، ولی عموما به صورت عمومی (بدون گرایش) ارائه می شوند.

در دوره DBA (مدیریت عالی کسب و کار) در سازمان مدیریت صنعتی سعی می شود که با رویکردی عمل گرایانه از یک سو و فعالیت هایی پژوهش محور  از سوی دیگر، یادگیری آموزش ها بصورت اجرایی و کاربردی فراهم آمده و از همه مهم تر با توجه به پرداختن به روش های نوین مدیریت و همچنین تلفیق آن با روش های بومی کشور از طریق برگزاری سمینارهای کاربردی، انجام کار گروهی، اجرای طرح های کاربردی و همچنین پژوهش های محوری، تا حد زیادی به افراد آموزش داده شود که چگونه در بازار رقابتی و حرفه ای، همواره بهترین باشند.

هدف از برگزاری دوره مدیریت کسب و کار در سازمان مدیریت صنعتی چیست؟

هدف اصلی این دوره، تربیت مدیران حرفه ای و آینده نگر است که به شکلی با دانش و مهارت های مدیریت کسب و کار آشنا هستند که می توانند در تدوین جهت گیری های راهبردی و مدیریت و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار، کاملا موثر ظاهر شوند. این دوره همچنین برای پاسخ دهی به نیاز تصمیم گیرندگان در صنایع مختلف طراحی شده است تا آنها را با دانش نوین در زمینه مدیریت کسب و کار در عرصه های ابر رقابتی آشنا کند تا بتوانند در ایفای نقش معمار سازمانی به طور موثر و کارآمد عمل نماید. موارد زیر به طور، اهداف برگزاری دوره مدیریت کسب و کار را به طور خلاصه در اختیار شما می گذارد:

  • کسب دانش و اطلاعات تخصصی به روز در حوزه های نوین مدیریت کسب و کار
  • کسب مهارت اجرایی در حوزه های مدیریتی شامل مدیریت استراتژیک، مدیریت فروش، کارآفرینی و غیره
  • کسب بینش و نگرش عمیق در حوزه کسب و کار جهت راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعه و گسترش کسب و کارهای موجود
  • پرورش اساتید برجسته ای که قادر هستند در رشته های مدیریتی، علی الخصوص MBA مشغول به فعالیت علمی شوند.

همچنین اگر در مورد سازمان و کسب و کار خود، موارد زیر را مشاهده و درک کرده اید، زمان آن رسیده که با شرکت در یک دوره مدیریت کسب و کار، دانش و مهارت خود را برای اعمال بهترین استراتژی های مدیریتی در سازمان، ارتقا دهید:

  • ساختار ساده و تعداد اندک کارکنان که در حال گسترش و پیچیده شدن است
  • وارد شدن در حوزه ها و تصمیم گیری های استراتژیک سازمان
  • آشنایی با صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک
  • ایجاد و استفاده از فرصت های پیشرفت کاری
  • کسب و کار کوچکی که در حال رشد است
  • سرمایه گذاری در حوزه های جدید و نو
  • کم رنگ شدن انگیزه و اشتیاق
  • کهنه شدن دانش و مهارت ها
  • ورود به بازارهای جهانی

سرفصل های دوره مدیریت کسب و کار

واحدهای پیش نیاز
نام درس تعداد واحد
مدیریت استراتژیک ۲
حسابداری مدیریت ۲
اصول بازاریابی ۲
اقتصاد برای مدیران ۲
اصول و مبانی مدیریت ۲
زبان تخصصی ۲
واحدهای اصلی
نام درس تعداد واحد
تفکر خلاق و انتقادی در تحلیل کسب و کار ۱
نگرش تحلیلی بر اقتصاد ایران ۲
مدیریت و تحلیل رفتار در فضای نوین کسب و کار ۲
سرمایه های اجتماعی و رفتار شهروندی در اداره کسب و کار پایدار ۱
مهندسی سیستم ۲
سمینار ۲
اخلاق و ارزشها در فضای کسب و کار ۱
رویکردهای نوآورانه به رهبری سازمانی ۲
تحلیل استراتژی های بازرگانی بین المللی در فرایند جهانی شدن ۲
مدیریت سرمایه گذاری و ارزیابی طرح های اقتصادی ۲
روش تحقیق ۳
رویکردهای نوین در مدیریت استراتژیک ۲
پروژه پایان نامه ۱۰

سوالات متداول

کلاس های دوره MBA و DBA در چه ساعات و روزهای برگزار می شود؟

سازمان مدیریت صنعتی اولین برگزارکننده دوره های DBA، MBA و Post-DBA در کشور است.

این دوره ها با در نظر گرفتن مشغله کاری بالای مدیران به گونه ای طراحی شده که زمان برگزاری کلاس ها از ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر به بعد باشد.این دوره ها با سرفصل های کاربردی و عملی برای مدیرانی طراحی شده است که به دنبال تقویت توان مدیریتی خود هستند، طول دوره DBA ، (سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی) و دوره MBA (4 تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد. 

شرایط پرداختی دوره های MBA و DBA

سازمان مدیریت صنعتی اصفهان به منظور ایجاد تسهیلات جهت ثبت نام علاقمندان شرایط مالی را به شرح زیر فراهم نموده است:

  1. پرداخت ۲۵% از شهریه ی دوره هنگام ثبت نام
  2. پرداخت ۷۵% باقیمانده در مدت ۱۸ ماه پس از ثبت نام
  3. برای اطلاع رسانی از شهریه ی هریک از دوره ها با شماره ۰۳۱-۳۶۶۲۰۶۱۲ داخلی ۱۱ سرکار خانم شهریور تماس حاصل فرمایید.

آیا در پایان دوره MBA و DBA به من گواهینامه تعلق می گیرد؟

گواهینامه MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی یکی از معتبرترین گواهینامه های MBA و DBA در کشور می باشد زیرا ۵۷ سال سابقه ی محتوای کاربردی و اساتید حرفه ای پشتوانه ی این نام هستند و بسیاری از شرکت ها و موسسات جایگاه ویژه ای برای دانش آموختگان MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی قائل هستند.

چه کسانی واجد شرایط ثبت نام در دوره MBA، DBA هستند؟

برای دوره های MBA فارغ التحصیلان دوره کارشناسی و برای دوره DBA فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد.

برای ثبت نام در دوره های MBA و DBA علاوه بر مدرک تحصیلی حداقل دو سال تجربه کاری موردنیاز می باشد.

دوره MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان چه گرایش هایی دارد؟

دوره MBA در گرایش های مدیریت بازرگانی (MBA) و مدیریت اجرایی (EMBA) برگزار می گردد.

دوره DBA در گرایش مدیریت کسب و کار برگزار می گردد.

شایان ذکر است بنا به درخواست سازمان ها و شرکت ها دوره های MBA و DBA به صورت تخصصی برگزار می شود مانند دوره ی MBA نگهداری و نعمیرات (نت) برای شرکت فولاد مبارکه، دوره MBA صنعت فولاد.

دوره آموزشی MBA و DBA چه مدت به طول می انجامد؟

طول دوره DBA ، ( سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی)

طول دوره MBA ، (۴ تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال ،– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد.

دوره آموزشی MBA و DBA چه مدت به طول می انجامد؟

طول دوره DBA ، ( سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی)

طول دوره MBA ، (۴ تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال ،– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد.

میزان ساعت دوره مدیریت کسب و کار در سازمان مدیریت صنعتی

طول دوره مدیریت کسب و کار، حداکثر ۳ سال و ۳۶ واحد درسی می باشد. مدت مجاز دوره ۵/۳ سال خواهد بود.

مخاطبین دوره مدیریت کسب و کار را چه کسانی تشکیل می دهند؟

این دوره مناسب تمام افرادی است که دوره MBA را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ و یا در هر رشته دیگری، مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت نموده‌اند. همچنین این دوره به مدیران و کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمان ‌ها و شرکت‌ ها، کارشناسان ارشد با انگیزه در زمینه کارآفرینی و صاحبان موفق کسب و کارها پیشنهاد می ‌شود.

  • مدیران ارشد
  • مدیران میانی
  • مشاوران و
  • کارشناسان ارشد بنگاه های تولیدی و خدماتی

مخاطبین اصلی دوره مدیریت کسب و کار را تشکیل می دهند.

برای شرکت در دوره مدیریت کسب و کار چه پیش نیازهایی را می بایست داشته باشید؟

  • دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مورد تائید وزارت علوم و یا مدرک در سطح کارشناسی ارشد از سازمان مدیریت صنعتی
  • دارا بودن حداقل سه سال سابقه کار در حوزه های مرتبط با مدیریت
  • گذراندن دروس پیش نیاز برای دارندگان مدارک تحصیلی رشته‌های غیر مرتبط
  • پذیرفته شدن در سنجش تعیین سطح و مصاحبه اختصاصی

دانش آموختگان دوره مدیریت کسب و کار چه توانایی هایی را به دست خواهند آورد؟

  • شناسایی و حل مشکلات محیط کسب و کار با راه حل هایی که بیشترین ارزش افزوده را ایجاد می کنند.
  • شناسایی فرصت های توانمندساز در یک اقتصاد مبتنی بر بازار جهانی
  • ساختاربندی و طراحی مجدد استانداردها و قوانین در محیط های صنعتی

دانش آموختگان ممتاز و متمایز

برای مشاهده بیشتر دانش آموختگان سازمان، می توانید به صفحه دانش آموختگان سازمان مدیریت صنعتی اصفهان مراجعه فرمایید.

اعضای هیئت علمی و اساتید برجسته دوره DBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

اساتید سازمان مدیریت صنعتی ، اساتیدی هستند که علاوه بر دانش به روز علمی در رشته خود، از تجربه علمی و کاربردی در حوزه های اجرایی مدیریتی برخوردار هستند. این اساتید علاوه بر استان اصفهان از اقصی نقاط کشور برای تدریس و مشاوره در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان حضور می یابند. برخی از اساتید برجسته دوره در زیر معرفی شده اند.

برای مشاهده سایر اساتید سازمان مدیریت صنعتی اصفهان می توانید به صفحه اساتید مراجعه فرمایید.

گواهینامه دوره مدیریت کسب و کار در سازمان مدیریت صنعتی

به دانش‌آموختگان دوره مدیریت بازرگانی مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره مدیریت کسب و کار (DBA) اعطا خواهد شداین مدرک از سوی سازمان ارزشیابی (WES (World Education Services کانادا و امریکای شمالی مورد تایید قرار گرفته است.

    دانلود کاتالوگ DBA مدیریت کسب و کار از طریق دکمه زیر
    ارتباط با دپارتمان دوره

     کارشناس دپارتمان دوره های بلندمدت سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

    سرکار خانم نسیم شهریور

    ۰۳۱۳۶۶۳۷۲۰۶-۸

    ساختار و برنامه های دوره

    توسعه ظرفیت پژوهشی و مدیریتی یک فعالیت مقطعی نمی‌باشد و به فارغ‌التحصیلان دکترا توصیه می‌شود که خود را همیشه نسبت به یافته‌ها و مطالب علمی و آکادمیک در زمینه دانش مدیریت و مهارت‌های پژوهشی به روز نگاه دارند. از این رو، سازمان مدیریت صنعتی اقدام به برگزاری اولین دوره Post-DBA با همکاری دانشگاه های Grenoble و Lyon3 و FHM نموده است.​

    من علاقه مندم: