MBA در اصفهان

MBA اصفهان

اولین و بهترین دوره حضوری مدیریت بازرگانی در اصفهان از سال ۱۳۷۵

سازمان مدیریت صنعتی اصفهان به عنوان اولین برگزار کننده دوره‌های MBAبا سه دهه سابقه و آموزش بیش از ۸۰۰۰ دانش آموخته در اصفهان، آماده پذیرش دانشپژوه برای  ترم بهمن است.

  • اساتید: برترین اساتید مدیریت از سراسر ایران
  • مخاطب: مدیران، کارآفرینان،مدیران بازاریابی، فروش و صادرات، صاحبین کسب‌وکار، مدیران عامل و افرادی که میخواهند کسب‌وکار خود را راه بیندازند و یاآن را ارتقا دهند
  • مدت زمان دوره: ۲ سال
  • گواهی پایان دوره: دارد
  • نوع برگزاری: حضوری
  • سرفصل‌ها: تمام آنچه برای موفقیت در بازار به آن نیاز دارید، برخی از این سرفصل‌ها عبارتند از رفتار مصرف کننده، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی صنعتی، بازاریابی دیجیتال، مدیریت برند، مدیریت فروش، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت استراتژیک بازاریابی و…

برای مشاوره رایگان دوره MBA حضوری در اصفهان همین الآن فرم زیر را تکمیل نمایید:

ظرفیت این دوره به دلیل حضوری بودن محدود بوده و اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام نمایند!

دوره MBA یا مدیریت بازرگانی

همانطور که احتمالا همه ما میدانیم،  MBA یک دوره آموزشی در سطح تحصیلات تکمیلی  بوده  که مخفف عبارت Master of Business Administration (کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی) است. همچنین دوره MBA در اصفهان به طور معمول یکی از پرطرفدارترین مدارک در بین مدارک تحصیلات تکمیلی است که برای علاقه مندانی که هدف راه‌اندازی کسب‌وکار خود و یا اشتغال در نقش‌های مدیریتی را دارند ایده آل است.

از طرفی دوره MBA اصفهان در سازمان مدیریت صنعتی، یک برنامه تحصیلات تکمیلی است که در  ۴ تا ۵ ترم تحصیلی (۲ تا ۲.۵ سال، ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) بر توسعه مهارت ها و دانش در زمینه‌های کسب و کار و مدیریت تمرکز دارد.

افرادی که به دنبال موفقیت فردی، رشد جامعه و ارتباط موثرتر  با دیگران هستند، دیر یا زود متوجه میشوند که یکی از مهمترین ملزومات، داشتن دانش کافی در زمینه کسب‌وکار و مدیریت افراد یا همان دانش ارائه شده در دوره‌های MBA است. تفاوتی ندارد که شما بخواهید از نظر درآمدی به موفقیت بیشتری برسید، رابطه خود را با فرزندتان بهتر کنید و یا حتی با کارآفرینی، به پیشرفت کشور کمک کنید، در هر حال باید دانش مدیریت داشته باشید.

دوره حضوری MBA برای شما مفید است؟

یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که برای افراد در دوره‌های کاربردی مثل MBA وجود دارد این است که این دوره دقیقا برای من چه کاربردی میتواند داشته باشد و اینکه آیا این دوره برای من مناسب هست، ارزش سرمایه، انرژی و از همه مهمتر آیا ارزش زمانی که میگذارم را دارد و یا خیر. برای پاسخ به این پرسش ما افراد را به ۴ دسته زیر تقسیم میکنیم و سپس بررسی میکنیم دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان دقیقا چه فایده‌ای میتواند داشته باشد:

  1. صاحب کسب و کار هستید
  2. مدیر هستید
  3. علاقه مند به راه اندازی کسب و کار شخصی خود هستید
  4. فریلنسر و یا خویش فرما هستید

بیایید با هم تک تک این سناریوها را به ترتیب بررسی کنیم و ببینیم چطور دوره مدیریت بازرگانی و یا MBA در اصفهان میتواند زندگی شما را متحول کند!

۱ . صاحب کسب‌وکار

اگر صاحب کسب‌وکار باشید به خوبی میدانید که دنیای بیزینس چقدر بی رحم است. از مشکل جذب نیروی انسانی همراه و کار بلد گرفته تا نوسانات قیمت ارز  و رقبایی که هر ورز بیشتر از قبل برای سهم بازار دندان تیز میکنند. در این دنیای بی رحم یا دست به کار میشوید و خود را به دانش به روز و روابط  قوی با شرکت در دوره MBA در اصفهان، مجهز میکنید و یا منتظر عواقبی میمانید که گریز ناپذیر است.

مجهز شدن به دانش مدیریت بازرگانی با استفاده از بهترین دوره MBA در اصفهان برای فردی که صاحب کسب‌وکار است میتواند مزایای جذاب و غیر قابل ارزش گذاری داشته باشد، که برخی از این مزایا عبارتند از:

۱. جلوگیری از فاجعه: بعد از برگذاری ۲۷ سال دوره‌های مدیریت بازرگانی و آموزش و مشاوره به بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموخته میدانیم که مهمترین چالش صاحبین کسب‌وکار گرفتن تصمیم اشتباه در شرایط بحرانی است. از خریدهای اشتباه گرفته، تا نوع برخورد با اعضای تیم، از ایده‌های غیر عملیاتی تا… . در شرایط متزلزل اقتصادی یک تصمیم اشتباه کافی است تا دوران زوال کسب و کار شروع شود!

 

۲. توسعه روابط موثر: در دوره‌ی MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان معمولا ایده‌پردازان، صاحبین کسب‌وکار، تجار، مدیران، سرمایه‌داران و افرادی در این سطح حضور می‌یابند و این یعنی فرصتی عالی برای ساخت ارتباطات موثر.

 

۳. شناخت روندهای بازار: در قرن تکنولوژی، روندهای بازار به سرعت در حال تغییر هستند و فرد و کسب‌وکاری برنده است که اولا این روندها را بشناسد و پیش‌بینی کند و دوما بر اساس آن اقدامات مفید و موثری در زمان درست انجام دهد. مدیریت بازرگانی یا MBA در اصفهان و با حضور اساتیدی که تجربه چند

دهه‌ای در حوزه مشاوره، آموزش و توسعه کسب‌وکارها دارند، شاید برترین گزینه برای شناخت این روندها و اقدام موثر برای آن‌ها باشد.

 

۴. افزایش انگیزه: یکی از مهمترین مزیت‌های دوره MBA در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان برای صاحبین کسب‌وکار افزایش انگیزه برای توسعه کسب‌وکار و ادامه فعالیت است. زمانی که شما در بین صنعتگران و کارآفرینان برتر حضور موثری داشته باشیدکه مدام ایده‌های توسعه‌ای را در کلاس‌ها مطرح میکنند، بر انگیزه شما افزوده شده و با تلاش بیشتری ادامه میدهید.

 

۵. چالش‌های واقعی: بر خلاف دانشگاه و یا مراکزی که مخاطبینشان عموما دانشجویان هستند، در سازمان مدیریت صنعتی و دوره MBA حضوری، (همانطور که پیشتر هم به آن اشاره کردیم) دانش‌پژوهان عموما صاحبین کسب‌وکار و افزادی هستند که تجربه کاری دارند و این باعث میشوند سوال‌ها و چالش‌هایی را در کلاس‌ها مطرح کنند که جنبه کاملا عملی دارد نه سوال‌های تئوری که صرفا جنبه امتحان پایان ترم دارد!  

 

اگر صاحب کسب و کار باشید و از فعالیت شما چند سالی گذشته باشد به خوبی میدانید که روابط قوی، حفظ انگیزه، تصمیم‌های درست در زمان درست چقدر میتواند تاثیرگذار باشد. حال میماند انتخاب شما که آیا عزمتان جذب است و میخواهید با شرکت در دوره MBA در اصفهان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید و یا میخواهید فقط بر روی شانستان حساب نمایید.

برای مشاوره رایگان دوره MBA حضوری در اصفهان همین الآن فرم زیر را تکمیل نمایید:

MBA-اصفهان سازمان مدیریت صنعتی
دوره-MBA-حضوری

۲. مدیر

اگر مدیر هستید، لازم است مهارت‌ها و دانش مدیریتی را در خود ارتقا دهید و شاید بهترین گزینه برای مدیران اصفهانی شرکت در دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان باشد. بازار به سرعت در حال تغییر است و مدیری که روندهای جدید را نشناسد، روابط خود را گسترش ندهد و با تکنیک‌های جدید آشنا نباشد:

  • دیر یا زود یا موقعیت و جایگاه شغلیش را از دست میدهد
  • به دلیل نداشتن مهارت کافی دچار سرخوردگی میشود
  • آنقدری که میتواند به موفقیت دست پیدا نمیکند

از طرفی مجهز شدن به دانش مدیریتی با استفاده از بهترین دوره MBA در اصفهان برای یک مدیر میتواند مزایای فراوانی داشته باشد، که برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. به روز شدن علوم مدیریتی توسط اساتیدی که تجربه عملی دارند
  2. شبکه‌سازی و ارتباط موثر با دانش‌پژوهان دیگر
  3. تحلیل روندهایی که اکنون در سازمان و یا بخش تحت نظر شما در جریان است
  4. نحوه صحیح تیم سازی و ارتباط موثر با کارمندان
  5. حل چالش‌های موجود در سازمان و یا بخش تحت نظر شما با پرسش از اساتید دوره MBA در اصفهان
  6. بررسی ایده‌های توسعه کسب و کار از نظر بازگشتسرمایه و میزان کیفیت آن
  7. ارتقای اعتماد به نفس، عزت نفس و احساس ارزشمندی با ارتقای دانش مدیریتی از طریق دوره MBA در اصفهان

به صورت کلی زمانی که در جایگاه مدیر به علوم مدیریتی به روز و عملی در دوره MBA در اصفهان، مجهز شوید و در دو سال با اساتید برتر حوزه مدیریت و صنعتگران قابل، هم کلاس شوید، نه تنها ایده‌ها، تصمیم‌ها و انتخاب‌های اشتباه را میشناسید و از ضرر جلوگیری میکنید بلکه افق‌های تازه و ایده‌های عملیاتی توسعه‌ای را شناخته و با علمی که به دست آورده‌اید، آن‌ها را بدون اتلاف سرمایه و زمان عملیاتی میکنید.

برای مشاوره رایگان دوره MBA حضوری در اصفهان همین الآن فرم زیر را تکمیل نمایید:

۳. علاقه‌مند به راه اندازی کسب و کار شخصی

اگر قصد راه‌اندازی کسب و کار شخصی خود را دارید و بر این اساس در حال بررسی دوره MBA در اصفهان و سازمان مدیریت صنعتی هستید، بهتر است کمی در مورد آمار جهانی شکست کسب‌وکارها که توسط Entrepreneur به نقل از Fundera بیان شده است، بیشتر فکر کنید:

طبق داده‌های اداره آمار کار، تقریباً ۲۰ درصد از مشاغل کوچک در سال اول شکست می خورند. تا پایان سال دوم، ۳۰ درصد از کسب و کارها شکست خواهند خورد. تا پایان سال پنجم، حدود نیمی از آن‌ها ورشکسته میشوند و تا پایان دهه اول، تنها ۳۰ درصد از کسب و کارها باقی خواهند ماند و ۷۰ درصد آن‌ها هیچگاه به دهه اول هم نمیرسند.

همین آمار برای فردی که بخواهد کسب‌‌وکاری را شروع کند ترسناک است، چه رسد به اینکه بخواهد در بازار ایران که همه ما از چالش‌هایش خبر داریم، کسب و کاری را راه بیاندازد. اینجاست که دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان با مزیت‌های زیر میتواند بارقه‌های امید را بر این تاریکی بتاباند:

۱. دانش ورود به بازار: دوره MBA در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان، از نظر جامعیت، سرفصل‌ها، دروس ارائه شده و کاربردی بودن در نوع خود بینظیر است. چنانکه در ۷۲۰ ساعت آموزشی، با سر فصل‌هایی مثل رفتار مصرف کنند، تحقیقات بازار، مدیریت فروش، مدیریت استراتژیک بازاریابی و…. تمام آنچه برای شروع یک کسب و کار باید از بازار بدانید، ارائه میشود

۲. روابط: برای فردی که تازه میخواهد کسب و کار خود را راه بیاندازد، بعد از داشتن دانش کافی در زمینه ورود به بازار، هیچ چیز به اندازه روابط قوی مهم و ضروری نیست. از تامین کننده گرفته تا صرافی، از مدیر بانک گرفته تا شرکت پخش و… همه این افراد از گذشته مخاطبین دوره MBA در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان بوده و رابطه موثر و دوستی با آن‌ها میتواند شما را از شکست نجات داده و حتی چندین پله جلو بیاندازد.

۳. شنیدن تجربه‌های واقعی: در دوره‌ MBA سازمان مدیریت صنعتی به واسطه اساتید با تجربه اجرایی و دانش‌پژوهانی صنعتگر (و اصطلاحا بازاری) تجربه‌ها و چالش‌هایی را میشنوید که دقیقا ممکن است در بزنگاه‌های مهم به کارتان آید.

۴. انگیزه: یکی از بزرگترین چالش‌های افرادی که میخواهند کسب‌وکاری را شروع کنند با آن باید دست و پنجه نرم کنند، از دست دادن انگیزه و ترس از شکست با صحبت‌های بعضا ناامید کننده اطرافیان است. زمانی که شما در یک محیط آموزشی پویا مثل دوره MBA اصفهان سازمان مدیریت صنعتی حضور مییابید، انگیزه‌تان نه تنها کم نخواهد شد بلکه برای تلاش بیشتر، توسعه و موفقیت بیش از پیش انگیزه میگیرید.

۵. ایده: ممکن است الان شما ایده‌ای برای راه اندازی کسب و کار داشته باشید که از نظرتان بهترین ایده جهان باشد، اما در واقع این احتمال وجود دارد که ایده شما یا نیاز به بازنگری و اصلاح داشته باشد و یا ممکن است با یک تغییر جزئی موفقیت ایده شما چند برابر شود. در دوره مدیریت بازرگانی اصفهان، دقیقا میتوانید ایده خود را زیر ذره بین قرار دهید و بهترین نتیجه را از ایده خود کسب نمایید!

 

راه‌اندازی کسب‌وکار به تلاش، پشتکار، ایده و سرمایه نیاز دارد ولی این‌ها همه‌ی ملزومات ماجرای موفقیت شما را تکمیل نمیکنند. برای اینکه احتمال موفقیت خود را افزایش دهید و از هدر رفت انرژی، سرمایه، زمان و از همه مهمتر انگیزه خود جلوگیری کنید لازم است که با شرکت در دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان دانش خود از بازار ارتقا دهید، با افراد موثر بیشتری ارتباط سازنده بسازید و انگیزه خود را در طول مسیر حفظ نمایید.

برای مشاوره رایگان دوره MBA حضوری در اصفهان همین الآن فرم زیر را تکمیل نمایید:

MBA اصفهان (1)
مدیریت-بازرگانی-اصفهان

۴. فریلنسر و یا خویش فرما

اگر فریلنسر و یا خویش فرما هستید، دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی مزیت‌های به شدت جذابی برای شما دارد که میتواند بهترین سرمایه گذاری برای شما باشد، از جمله این مزیت‌ها میتوان به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. تیم سازی: به هر حال اگر بخواهید از یک حدی بیشتر موفق شوید و یا با انرژی و زمان کمتری کارها را پیش ببرید باید تیم سازی اصولی را بیاموزید. اینجاست که دوره MBA در اصفهان دقیقا به شما کمک میکند که تیم خود را بسازید، سفره‌ای پهن کنید و خودتان هم با انرژی کمتر به موفقیت بیشتری برسید.

۲. اصول بازاریابی: در دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی تمام مباحث بازاریابی و فروشی که برای موفقیت یک کسب و کار نیاز است، شرح داده میشود. بنابر این میتوانید با حضور در این دوره مشتریان بیشتری جذب نموده و بیش از پیش به موفقیت در بازار دست یابید.

۳. درآمد دلاری: در دوره MBA اصفهان درسی تحت عنوان کسب و کار بین الملل داریم که میتواند دانش لازم برای کسب درآمد دلاری از فریلنسری را به دست آورید.

۴. مدرک معتبر: همانطور که پیشتر گفتیم تنها دوره MBA در اصفهان که مدرک بین المللی WES را دارد سازمان مدیریت صنعتی است. بنابر این اگر قصد مهاجرت و موفقیت بیشتر را دارید میتوانید با شرکت در این دوره علاوه بر کسب تجربه و ارتقای دانش کسب و کار خود مدرکی معتبر و قابل ترجمه هم دریافت نمایید.

 

اگر فریلنسر و خویش فرما هستید برای توسعه کسب‌وکار، افزایش سهم بازار، ورود به بازارهای خارجی، مهاجرت و مواردی مثل این، دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

برای مشاوره رایگان دوره MBA حضوری در اصفهان همین الآن فرم زیر را تکمیل نمایید:

دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی شاید تنها راه باشد!

در این بخش قصد داریم کمی لحنمان را تغییر دهیم و با زبان بازار دوره MBA را بررسی کنیم.

یک نگاهی به اطرافت بیانداز، آدم‌ها سر جمع دو دسته بیشتر نیستند یا از زندگی لذت میبرند و کیفشون کوکه یا زندگی براشون جهنمی هست که تنها پناهشون ناله کردن از زمین و زمان است.

پول همه چیز نیست ولی برای داشتن و نگه داشتن هر چیز جذابی به پول نیاز است.

یک نگاهی به اطراف بیانداز در هر شرایطی یک سری پول در میارند، پول خوبی هم در میارند و هر روز پیشرفت میکنند.

درآمدهای میلیاردی واقعیت دارد، پیشرفت نجومی واقعیت دارد، قدرت زیاد و همنشینی با آدم‌های قدرتمند واقعیت دارد!

کافیست سر بچرخانی هر کسی که کمی خودش و فکرش را جمع جور کرده و شجاعت به خرج داده، دارد پول خوبی در می آورد:

یکی شرکت نرم افزاری زده و تا یک سال دیگر وقتی برای گرفتن پروژه جدید ندارد.

یکی در کار ساخت و ساز است و در هر پروژه چند ده میلیارد درآمد دارد.

یکی ماشین‌های بسته‌بندی میسازد و قبل از تکمیل هر ماشین، آن را پیش فروش کرده است.

یکی شرکت طراحی معماری داخلی زده و برای گرفتن نوبت مشاوره باید از یک ماه قبل تقاضای مشاوره کرد.

آن یکی مدیر عامل بانک شده و….

خلاصه که داستان موفقیت زیاد هست، فقط بیا قبول کنیم که میشود موفق شد!

راه‌اندازی کسب‌وکار ساده است، اما موفق شدن کار هرکسی نیست، جرات میخواهد، انگیزه میخواهد،  اعتبار میخواهد، سرمایه میخواهد و  از همه مهمتر افرادی که راه را بلد باشند و دستت را بگیرند و پرتت کنند بالای قله موفقیت!

 

اگر میخواهید کسب‌وکاری راه بیاندازید یا کسب‌وکار دارید ولی میخواهید یک تکون اساسی به کسب‌وکارتون بدید و البته انگیزه و پشتکار کافی برای اینکار را دارید، مطالعه ادامه این مطلب میتواند زندگی شما را چنان دچار تحول کند که الان در خواب هم نمی‌بینید.

ولی اگر انگیزه و پشتکار کافی برای موفقیت ندارید، آرامشتون را حفظ کنید و این فرصت را نادیده بگیرید چون ظرفیت دوره‌های ما به شدت محدوده و ما فقط میتونیم با افرادی همراه باشیم که پشتکار و انگیزه کافی برای موفقیت دارند!

 

بیایم یک دو دو تا چهارتایی با هم بکنیم!

تا دلمون بخواهد دوره حضوری و آنلاین و کتاب برای ساخت و توسعه کسب‌وکار و MBA، DBA و… وجود داره، اصلا خود ما از سال ۱۳۴۷  داریم دوره MBA برگزار میکنیم و رکورددار بیشترین دوره تخصصی در این زمینه هستیم اما یک امای دوست نداشتنی وجود داره!

تک تک این کتاب‌ها و دوره‌ها نکات خوب و یا حتی فوق‌العاده‌ای دارند اما در عمل تاثیر عجیب و غریبی ندارند و منجر به موفقیت قابل توجه شما در بازار نمیشوند.

در حقیقت نکات و جزئیاتی وجود دارد که سرنوشت کسب‌وکار، سرمایه و از همه مهمتر عمر شما را مشخص میکند.

ما با تجربه چندین ساله خود در زمینه مشاوره و آموزش به برترین مدیران کسب‌وکار در سطح کشور به این نتیجه رسیدیم که دلیل شکست یا موفقیت کسب‌وکارها نه بی‌توجهی به کلیاتی که همه میدانند بلکه نادیده گرفتن جزئیات ساده‌ای است که منجر به ویرانی میشود.

در این سال‌ها برترین و موفقترین مدیران کسب‌وکارها با کمک آموزش‌های ما توانستند در کمترین زمان ممکن نتایج شگفت‌انگیزی را رقم بزنند که در این صفحه میتوانید تعداد اندکی از آن‌ها را مشاهده نمایید.

دوره‌های تخصصی کسب‌وکار ما بهترین دوره‌های ایران هستند نه به خاطر اینکه ما از سال ۱۳۴۱ تا الان تجربه داریم یا … تعدا دوره برگزار کردیم، بلکه:

  1. در این دوره‌ها همراه هم و به صورت کاملا فشرده و بدون تلف کردن وقت شما با قصه‌های به دردنخوری که وقتتون را میگیره، دقیقا تمام تکنیک‌های کاربردی و حرفه‌ای مدیریت کسب و کار که در عمل بهش نیاز دارید را با هم یاد میگیریم تا سریع به نتیجه واقعی برسیم. سازمان مدیریت صنعتی به پشتوانه ۶۰ سال سابقه نیازهای شرکتها را به صورت کامل می شناسه و بر اساس شرایط روز صنعت مطالب دوره ها را به روز می کنه
  2. و اما میرسیم به راز این دوره! به دلیل برند قوی و چندین ساله‌ای که سازمان مدیریت صنعتی دارد افتخار این را داریم که میزبان برترین مدیران در کلاس‌ها و در جایگاه دانشجو باشیم و اگر یک مقداری زرنگ باشید میتوانید با همکلاسی‌هاتون که همه افراد سطح بالا هستند ارتباط بگیرید و یک شبکه‌سازی موثر بسازید و به عبارتی بار خودتون را ببندید. دیگه اجازه بدید بیشتر از این، این موضوع را بازش نکنم!

افرادی مثل آقای میرزا زاده مدیر عامل شرکت پاکمن ،آقای احمدی مدیر عامل ترام چاپ و  آقای نوربخش موسس صرافی نوربخش و شرکا… .  کسانی هستند که شما می تونید با آنها شبکه سازی کنید.

  1. استاد هایی که توی سازمان مدیریت صنعتی اصفهان تدریس می کنن علاوه بر اینکه در رشته تخصصی خودشون بالاترین تحصیلات عالیه را دارند همگی از تجربه اجرایی بالایی برخوردار هستند و در ایران و خارج از ایران  در شرکتهای بزرگ مدیر اجرایی بودند و با چم و خم اجا آشنا هستند .

استید مثل دکتر زاهد شیخ الاسلام ، دکتر شیرویه زاد ، دکتر بیرانوند و …. همه از مدیران اجرایی در صنایع بوده اند.

 

پس برای موفقیت چشمگیر در دنیای  کسب‌وکار، ما با توجه به جایگاه شما در بازار، سه دوره MBA، DBA و EMBA طراحی کردیم که دقیقا در هر جایی از زندگی بیزینسی خود هستید وارد لیگ بالاتر شوید و طعم شیرین موفقیت را بچشید. البته برای انتخاب از بین این سه دوره شگفت‌انگیز نگران نباشید، فقط کافیه برای مشاوره رایگان همین الان به من با شماره …. تماس بگیرید.

 

 

من علاقه مندم:

این سه دوره شگفت‌انگیز همون طوری که گفتیم ظرفیتش به شدت محدوده  و تنها برای افرادی مناسب هست که پشتکار و انگیزه کافی دارند و به دنبال نتیجه گرفتن در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند و میخواهند بار خودشون را اساسی ببندن، پس این فرصت بینظیر را از دستش نده، چون رقبای تو احتمالا از کنارش به سادگی نمیگذرند!

چرا MBA بخوانیم؟

 ♦ فراگیری دانش ها و مهارت های مدیریتی

تغییرات تکنولوژیک ، تغییرات در نیازهای مشتریان  و تحولات در فضای بازار  بسیاری از کارافرینان ، صاحبان کسب و کار و مدیران ارشد شرکت ها که را که تحصیلات فنی ، مهندسی ،پزشکی و …. دارند را متوجه این نکته نموده است که برای هدایت اثر بخش شرکت خود به مهارتهای مالی ، مدیریتی ، بازاریابی و …نیاز دارند ، یکی از راه حل های موجود بدست آوردن مهارت های مدیریتی، بازاریابی،همچنین  مهارت های تصمیم گیری استراتژیک گذراندن دوره MBA است.

رشته MBA مخفف عبارت Master of Business Administration (مدیریت بازرگانی) است. خواندن این رشته مناسب کسانی است که هم اکنون در مشاغل مدیریتی کار می کنند و یا کسب و کار شخصی خود را اداره می کنند ولی تحصیلات آن در حوزه های فنی، مهندسی، پزشکی و … بوده است.

 ♦ سرمایه گذاری برای توسعه فردی

گذراندن دوره ی MBA سرمایه گذاری مناسبی برای رشد شغلی، توسعه فردی و افزایش درآمد می باشد.

فرصت بیشتر استخدامی برای دارندگان مدرک MBA

در سال های اخیر شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی و دولتی ایران علاقه مندی زیادی به استخدام دارندگان مدرک MBA از خود نشان داده اند و دارندگان مدرک MBA را در اولویت استخدامی خود قرار می دهند.

آیا پیش از ورود به فعالیت ها و مشاغل بازرگانی، به کسب دانش خاصی نیاز دارید؟

به طور کلی، به کلیه افرادی که قصد ورود، فعالیت و سرمایه گذاری در قلمروی بازرگانی را دارند، جدا توصیه می شود یا شخصا برای شرکت در دوره های آموزشی MBA اقدام کنند و یا با استفاده از تخصص و مشاوره افرادی که به واسطه شرکت در دوره های آموزش مدیریت کسب و کار بازرگانی، دانش و تخصص لازم برای هدایت و سازمان دهی کسب و کارهای این حوزه را کسب کرده اند، آینده حرفه ای و موفقیت کسب و کار خود را تضمین نمایند.

اهمیت حفظ سرمایه، بازگشت آن و سوددهی مناسب، ضرورت شرکت در دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار بازرگانی و آشنایی با اصول و مبانی این حوزه را بیش از پیش نشان می دهند. چرا که آموختن دانش و مهارت های ارائه شده در این دوره، ضامن موفقیت در کسب و کارهای حوزه بازرگانی خواهد بود. لازم است که در همین ابتدای امر ذکر کنیم که یکی از مهم ترین فاکتورها در این زمینه، جستجو، بررسی، تحقیق و انتخاب یک مرکز آموزشی معتبر است، چرا که شرکت کردن در دوره های آموزشی مراکز و موسسات بی اعتبار، پیامدی به جز اتلاف زمان، انرژی و هزینه برای شما به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل به متقاضیان و علاقه مندان شرکت در دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار بازرگانی توصیه می شود در انتخاب مرکز آموزشی مورد نظر دقت و حساسیت لازم را به خرج دهند.

به طور خلاصه، دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار بازرگانی، کلاس هایی هستند که به صورت تخصصی برای علاقه مندان به ورود، فعالیت و سرمایه گذاری در حوزه بازرگانی و تجارت داخلی و خارجی طراحی، تهیه و تدوین شده اند. کلیه عناوین، سرفصل ها و مباحث این دوره آموزشی، به صورت کاملا تخصصی برای آشنایی با مباحث مورد نیاز فراگیران در این حوزه انتخاب می شوند.

آیا تحصیل در دوره MBA، برای شرکت های کوچک نیز مثمر ثمر است؟

دوره MBA یکی از جذاب ترین و در عین حال کاربردی ترین دوره های امروز جامعه است، چرا که بیشتر سازمان های تجاری، صنعتی و خدماتی به دنبال کسب سود هستند و در نتیجه از یک جهت موسسه بازرگانی محسوب می ‌شوند. زمانی یک شرکت، فارغ از اندازه خود، می تواند بین خود مشتریان و خریدارانش ارتباط تجاری خوبی برقرار کند که یک مدیر بازرگانی کارآمد داشته باشد. فردی که مدیریت بازرگانی یک بنگاه اقتصادی را به عهده می گیرد، در جذب مشتریان و عرضه و معرفی صحیح و اصولی محصول یا خدمات شرکت به مشتریانش تلاش می کند و می توان گفت که نقشی اساسی در سود و زیان شرکت ها دارد. یک دانش ‌آموخته دوره MBA، پتانسیل زیادی برای انجام کارهای فوق به بهترین شکل ممکن دارد.

شرکت در دوره MBA چه فرصت هایی را در اختیار شما قرار خواهد داد؟

اگر قصد تحصیل و گرفتن مدرک در حوزه ای با پتانسیل بالای شغلی را دارید، دوره MBA یک گزینه بسیار مناسب برای شما محسوب می شود. در واقع، شرکت در کلاس های MBA، آموختن دانش و مهارت مرتبط با آن و در نهایت اخذ مدرک معتبر در این رشته، می تواند یک قدم کاملا موثر در شروع یک کسب و کار تجاری باشد. اما دلیل این گفته چیست؟ ورود به حوزه MBA، چه فوایدی برای آینده شغلی شما دارد؟ و آیا اگر قصد آغاز یک کسب و کار کوچک یا استارت آپ را نیز داشته باشید، دانش ارائه شده در دوره MBA، به شما کمک می کند؟ در این بخش، به سه دلیل عمده فایده دانش MBA و تاثیر آن بر آینده شغلی شما خواهیم پرداخت.

شرکت در دوره MBA، شما را دارای پتانسیل رشد حرفه ای خواهد کرد.

پیش از آن که بتوانید برای بسیاری از جایگاه های شغلی در حوزه تجارت برنامه ریزی کنید، نیاز به گرفتن مدرک MBA دارید. در واقع می توان بیش از ۲۰ گروه در حرفه های تجاری را فهرست کرد که به دانش و مهارت این رشته نیاز دارند:

  • تحلیل مالی
  • منابع انسانی
  • مدیریت
  • تحقیق در بازار و
  • ارزیابی املاک و مستغلات

از مهمترین این عناوین به شمار می روند. چنین مشاغلی را می توان در حوزه های سلامت و دولت نیز پیدا کرد.

دوره های متعددی، اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی وجود دارند، که شما را قادر می سازند تا تحصیلات خود را گسترش داده و بر روی مهمترین عناوین دوره MBA متمرکز شوید. به عنوان مثال، سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان یکی از معتبرترین موسسات برگزار کننده کلاس های MBA در سطح کشور، به شما کمک می کند تا دانش کسب شده در دانشگاه را گسترش داده و اخذ مدرک خود را با کسب تجربه همراه کنید.

از سوی دیگر، داشتن مدرک رسمی از یک موسسه معتبر، به کارفرمایان نشان می دهد که شما دارای شایستگی ها و دیسیپلین مورد نیاز برای کار موثر در سازمان آنها هستید. دریافت مدرک MBA به شما این فرصت را می دهد تا مهارت های تجاری را ایجاد کرده، گسترش داده و برای برداشتن گام های موفق در دنیای واقعی، آماده شوید.

با آموختن دانش و مهارت MBA دارای قابلیت رهبری خواهید شد.

اخذ مدرک در دوره MBA به شما کمک می کند تا مهارت های رهبری را در خود پرورش دهید. شما ممکن است هم بر نظریه ها و ساختارهای کسب و کار مسلط بوده و هم دارای روحیه کارافرینی باشید. اما تجارت، یک فضای رقابتی است و افراد زیادی به جز شما نیز چنین قابلیت هایی را دارند. برای موفق شدن در این فضا، شما باید رهبر خودتان باشید.

یک دوره MBA به شما کمک می کند تا شایستگی های لازم در این زمینه را کسب کنید. شما در این کلاس ها، نه تنها زیربنای تجارت شامل سرمایه گذاری، عملیات، منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت را فراخواهید گرفت، بلکه همچنین خواهید آموخت که چگونه به افراد انگیزه داده و آنها را رهبری کنید، به صورت موثری با دیگران ارتباط برقرار کرده و تفکر منتقدانه داشته باشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تصمیمات اساسی را اتخاذ کرده، در زمان های بحرانی مسائل را حل کرده و کاردان و مدبر باشید. هر کدام از این قابلیت ها برای موفقیت در فضای تجاری امروزه ضروری هستند.

دوره MBA، دامنه وسیعی از مسیرهای شغلی مختلف را پیش روی شما خواهد گذاشت.

فردی که دارای مدرک MBA از یک موسسه معتبر است، با امکانات حرفه ای فراوان مواجه خواهد بود. فرصت های شغلی بالقوه برای فردی با دانش و مهارت MBA، به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند:

  • مدیر عملیاتی و رده بالا
  • مدیر فروش
  • مدیر خدمات بازرگانی
  • مدیر تولید صنعتی
  • مدیر نقل و انتقال، انبار کالا و توزیع
  • مدیر خدمات اجتماعی
  • برآورد کننده هزینه
  • تحلیل گر مدیریت

من علاقه مندم:

مزایای تحصیل در دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان:

سازمان مدیریت صنعتی اولین و معتبر ترین ، موسسه آموزشی برگزار کننده دوره های MBA در ایران است. سازمان مدیریت صنعتی در اواخر دهه ۴۰ شمسی فعالیت های آموزشی خود را با برگزاری دوره های مشترک پرورش مدیر با دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا – مدرسه وارتون آغاز نمود. از پنج دهه پیش تاکنون که دوره MBA در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان برگزار شده است؛ این قدمت و سابقه طولانی سبب ایجاد گنجینه ای از تجارب و اطلاعات شده است که باعث شده مطالب، سرفصل ها و اساتید دوره در بهترین کیفیت ممکن قرار بگیرد.

محتوای متمایز و کاربردی دوره:

از آنجایی که یکی از اهداف دوره MBA مسلط نمودن دانش پژوهان به مهارت های مدیریتی مانند مهارتهای رهبری، تفکر استراتژیک، مالی، بازاریابی و منابع انسانی است سرفصل های ارائه شده در دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی به صورت جامع و مفصل ارائه می گردد. این سرفصل ها در مدت دو سال و در قالب بیش از ۷۰۰ ساعت آموزشی ارائه می گردد. سازمان مدیریت صنعتی به عنوان اولین برگزار کننده ی دوره های MBA در ایران پس از شش دهه سابقه دوره های MBA خود را به روشی متفاوت و کاربردی برگزار می کند که بعضی از ویژگی های آن به شرح زیر است:

۱- کاربردی بودن دروس ارائه شده مبتنی بر مبانی نظری و تئوریک مباحث

۲- استفاده از روش های متنوع سخنرانی، نمایش فیلم، کار گروهی، موردکاوی، انجام پروژه کاربردی بودن دروس ارائه شده مبتنی بر مبانی نظری و تئوریک مباحث

۳- وجود فراگیران با سوابق تجربی مناسب از طیف گسترده ای از صنایع تولیدی و خدماتی کشور

۴- بهره مندی از یکی از تخصصی ترین و به روزترین کتابخانه ها و منابع علمی مدیریتی در کشور

 

دانش آموختگان ممتاز و متمایز

نمایندگی اصفهان سازمان مدیریت صنعتی در طی ۲۲ سال فعالیت خود را حدود ۷۰۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد صنایع، شرکت ها و سازمانهای استان اصفهان را به دانش ها و مهارت نوین و کاربردی مدیریت مسلط نموده است. بسیاری از مدیران موفق استان اصفهان دانش آموخته ی این سازمان هستند. دانش پژوهان سازمان علاوه بر فراگیری دروس، امکان شبکه‌سازی با هم دانشکده های خود را خواهند داشت که این شبکه سازی فرصت‌های برجسته برای توسعه کسب و کار در اختیار دانش آموختگان سازمان مدیریت صنعتی اصفهان قرار خواهد داد.

برای مشاهده بیشتر دانش آموختگان سازمان، می توانید به صفحه دانش آموختگان سازمان مدیریت صنعتی اصفهان مراجعه فرمایید.

اعضای هیئت علمی و اساتید برجسته دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

اساتید سازمان مدیریت صنعتی ، اساتیدی هستند که علاوه بر دانش به روز علمی در رشته خود، از تجربه علمی و کاربردی در حوزه های اجرایی مدیریتی برخوردار هستند. این اساتید علاوه بر استان اصفهان از اقصی نقاط کشور برای تدریس و مشاوره در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان حضور می یابند. برخی از اساتید برجسته دوره در زیر معرفی شده اند.

برای مشاهده سایر اساتید سازمان مدیریت صنعتی اصفهان می توانید به صفحه اساتید مراجعه فرمایید.

مخاطبین دوره MBA چه کسانی هستند؟

مدیران میانی و ارشد بازرگانی، تدارکات و خرید داخلی، خرید خارجی، بازاریابی، فروش و صادرات​، عمده ترین مخاطبین دوره MBA در سازمان مدیریت صنعتی را تشکیل می دهند.

برای پذیرش در دوره MBA، باید چه پیش نیازهایی را داشته باشید؟

  • تکمیل و ارسال فرم اعلام آمادگی
  • دارا بودن مدرک دانش آموختگی در دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی سازمان مدیریت صنعتی
  • دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر کشور
  • دارا بودن حداقل سه سال سابقه کار مدیریت
  • پذیرفته شدن در سنجش تعیین سطح و مصاحبه اختصاصی

دوره MBA دارای چه سرفصل هایی است؟

واحدهای پیش نیاز
نام درس تعداد واحد
اقتصاد برای مدیران ۲
مبانی حسابداری و مدیریت مالی ۲
مدیریت منابع انسانی ۲
اصول بازاریابی ۲
اصول مدیریت و تئوری سازمان ۲
نگرش سیستمی ۲
واحدهای اصلی
نام درس تعداد واحد
رفتار مصرف کننده ۲
تحقیقات بازاریابی ۲
بازاریابی صنعتی ۲
اصول کسب و کار و بازاریابی الکترونیک ۱
مدیریت فروش ۲
مهارت های عمومی مدیران بازاریابی و فروش ۱
مدیریت برند ۲
مبانی مدیریت و بازاریابی خدمات ۲
مدیریت استراتژیک بازاریابی ۲
کسب و کار بین الملل ۲
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ۱
مسائل جاری مدیران بازاریابی و فروش ۱
ارتباطات جامع بازاریابی ۲
واحدهای اختیاری
نام درس تعداد واحد
مدل های کسب و کار ۲
مدیریت تکنولوژی و نوآوری ۲
مدیریت تحول ۲
توسعه فردی ۲
آینده پژوهی ۲
هوشمندی کسب و کار ۲
برنامه ریزی کسب و کار ۲

سوالات متداول

کلاس های دوره MBA و DBA در چه ساعات و روزهای برگزار می شود؟

سازمان مدیریت صنعتی اولین برگزارکننده دوره های DBA، MBA و Post-DBA در کشور است.

این دوره ها با در نظر گرفتن مشغله کاری بالای مدیران به گونه ای طراحی شده که زمان برگزاری کلاس ها از ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر به بعد باشد.این دوره ها با سرفصل های کاربردی و عملی برای مدیرانی طراحی شده است که به دنبال تقویت توان مدیریتی خود هستند، طول دوره DBA ، (سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی) و دوره MBA (4 تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد. 

شرایط پرداختی دوره های MBA و DBA

سازمان مدیریت صنعتی اصفهان به منظور ایجاد تسهیلات جهت ثبت نام علاقمندان شرایط مالی را به شرح زیر فراهم نموده است:

  1. پرداخت ۲۵% از شهریه ی دوره هنگام ثبت نام
  2. پرداخت ۷۵% باقیمانده در مدت ۱۸ ماه پس از ثبت نام
  3. برای اطلاع رسانی از شهریه ی هریک از دوره ها با شماره ۰۳۱-۳۶۶۲۰۶۱۲ داخلی ۱۱ سرکار خانم شهریور تماس حاصل فرمایید.

آیا در پایان دوره MBA و DBA به من گواهینامه تعلق می گیرد؟

گواهینامه MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی یکی از معتبرترین گواهینامه های MBA و DBA در کشور می باشد زیرا ۵۷ سال سابقه ی محتوای کاربردی و اساتید حرفه ای پشتوانه ی این نام هستند و بسیاری از شرکت ها و موسسات جایگاه ویژه ای برای دانش آموختگان MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی قائل هستند.

چه کسانی واجد شرایط ثبت نام در دوره MBA، DBA هستند؟

برای دوره های MBA فارغ التحصیلان دوره کارشناسی و برای دوره DBA فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد.

برای ثبت نام در دوره های MBA و DBA علاوه بر مدرک تحصیلی حداقل دو سال تجربه کاری موردنیاز می باشد.

دوره MBA و DBA سازمان مدیریت صنعتی اصفهان چه گرایش هایی دارد؟

دوره MBA در گرایش های مدیریت بازرگانی (MBA) و مدیریت اجرایی (EMBA) برگزار می گردد.

دوره DBA در گرایش مدیریت کسب و کار برگزار می گردد.

شایان ذکر است بنا به درخواست سازمان ها و شرکت ها دوره های MBA و DBA به صورت تخصصی برگزار می شود مانند دوره ی MBA نگهداری و نعمیرات (نت) برای شرکت فولاد مبارکه، دوره MBA صنعت فولاد.

دوره آموزشی MBA و DBA چه مدت به طول می انجامد؟

طول دوره DBA ، ( سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی)

طول دوره MBA ، (۴ تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال ،– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد.

دوره آموزشی MBA و DBA چه مدت به طول می انجامد؟

طول دوره DBA ، ( سه سال و معادل ۶ ترم ۳۲ واحد درسی و ۵۱۲ ساعت آموزشی)

طول دوره MBA ، (۴ تا ۵ ترم تحصیلی و حدود ۲ تا ۲.۵ سال ،– ۴۴ واحد درسی و ۷۰۴ ساعت آموزشی) می باشد.

گواهینامه صادره از سازمان مدیریت صنعتی برای تکمیل دوره MBA

به دانش‌آموختگان دوره MBA مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره MBA اعطا خواهد شد. این مدرک از سوی سازمان ارزشیابی (WES (World Education Services کانادا و امریکای شمالی مورد تایید قرار گرفته است.

مدت زمان دوره MBA گرایش بازرگانی در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

برای تکمیل یک دوره مدیریت کسب و کار بازرگانی، می بایست به مدت ۲ سال یا ۴ ترم تحصیلی، تعداد ۴۴ واحد درسی را در سازمان مدیریت صنعتی بگذرانید.

دانلود کاتالوگ MBA گرایش مدیریت بازرگانی از طریق دکمه زیر
ارتباط با دپارتمان دوره

 کارشناس دپارتمان دوره های بلندمدت سازمان مدیریت صنعتی اصفهان

سرکار خانم نسیم شهریور

۰۳۱۳۶۶۳۷۲۰۶-۸

ساختار و برنامه های دوره

امروزه دوره های MBA از مهم ترین دوره های آموزشی مدیریتی به شمار می آید، از این رو سازمان مدیریت صنعتی اصفهان برای کمک به افرادی که نیازمند دانش مدیریت جهت ارتقا در شغل های مدیریتی هستند و یا قصد راه اندازی کسب و کار خودشان را دارند، دوره MBA برگزار می کند.

من علاقه مندم: