همایش مدیریت نوین در مراکز درمانی به صورت سه دوره در سازمان مدیریت صنعتی با همکاری انجمن های صنفی درمانگاه های پزشکی و دندانپزشکی درتاریخ های پنجشنبه ۹۸/۶/۱۴ –پنجشنبه ۹۸/۰۹/۱۴ – پنجشنبه ۹۸/۰۷/۱۱ برگزار شد و همایش اول حول محور مطالبی همچون چگونه بهتر استخدام کنیم(روش های نوین جذب و استخدام کارکنان کلینیک ها)با حضور دکتر رضا ابراهیم زاده واصول تبلیغات و برندینگ کلینیک ها با حضور مهندس سپهر حلاجیان گردش داشت و همایش دوم حول محور مطالبی همچون مدیریت انگیزش کارکنان (چگونه کارکنان با انگیزه داشته باشیم که خدمات بهتر به مشتریان ارائه دهند) با حضور دکتر رضا ابراهیم زاده (استاد و مشاور حوزه های منابع انسانی) ومدیریت مالی کلینیک ها با حضور دکتر محمود فاتحی (مدرس و مشاور امور مالی) گردش داشت و همایش سوم حول محور مطالبی همچون (رهبری اثربخش در محیط متلاطم مراکز درمانی برمبنای شیمی بدن) با حضور دکتر رضا ابراهیم زاده(استاد و مشاور حوزه های منابع انسانی) و (روش های اثربخش تنظیم قراردادهای کاری و روابط کار در کلینیک ها و بیمارستان ها) با حضور آقای هادی مدنی گردش داشت.

امروزه بازارها بسیار رقابتی شده و شرکت ها به منظور بقا و پیشرفت نیاز به درک سبک‌ها، اصول و فنون فروش و ترغیب مشتریان هستند؟

امروزه بازارها بسیار رقابتی شده و شرکت ها به منظور بقا و پیشرفت نیاز به درک سبک‌ها، اصول و فنون فروش و ترغیب مشتریان هستند. شرکت‌هائی که وارد قرن بیست و یکم شده اند اگر قصد دارند که در رقابت برنده شوند، به افرادی نیاز خواهند داشت که این افراد واقعاً فروشنده های حرفه ای باشند.

بیشتر مدیران بازرگانی این گونه می اندیشند که یافتن فروشنده های حرفه ای که بتواند نیازها تجاری آنها را به خوبی برآورده سازد مشکل است و فروشندگان حرفه ای به ندرت یافت می شوند. بعضی از افراد که به نحوی در فعالیت های فروش درگیر هستند خود را “مدیر اجرایی” ، “مشاور” و “بازرس” می خوانند، این در حالی است که امروزه اکثر مردم به نحوی کار فروش را انجام می‌دهند:

پزشکان، مشاوران حقوقی، نمایندگان دولتی، بازرسان، معماران و نمایندگان تبلیغاتی همگی در جستجوی بازارهای جدید و مشتریان جدید برای فروش خدمات و توانائیهای خود هستند. هدف از نگارش این مقاله ایجاد نگرش حرفه ای به آموزش و پرورش فروشندگان در جهان حرفه ای و تخصصی تجارت است و تکنیک‌های جدیدی ارائه می شود که به طور شگفت‌آوری از طریق آن هر فروشی را انجام داد برای مطالعه و کسب آگاهی بیشتر در حوره فروش به لینک زیر مراجعه نمایید.

این سازمان، با تکیه بر پیشینه پرافتخار و اصول معنوی خود، تلاش دارد تا در زمره یکی از مجموعه های برتر و تاثیر گذار کشور در زمینه آموزش، تحقیق و انتشارات مدیریت قرار گیرد و رسالت اصلی آن کمک به توسعه ظرفیت مدیریت کشور و تحول و بهسازی سازمان ها می باشد.این مجموعه با برگزاری حدود ۱۱ دوره بلند مدت در گرایش های مختلف با نگرش به بهبود سیستم ها و روش های مدیریت و افزایش کارایی از طریق اجرای برنامه های مناسب آموزش،مشغول به فعالیت می باشد.

منبع: سازمان مدیریت صنعتی تهران / گزارش سالانه ۱۳۸۸-۱۳۸۲