سازمان مدیریت صنعتی اصفهان به منظور توسعه توانمندی های مدیران پروژه  شرکت مپنا،  پروژه سبک رهبری به روش LPI را در دی ماه ۱۴۰۱  طراحی و اجرا نمود. این برنامه با راهبری دکتر رضا ابراهیم‌زاده (متخصص و مدرس حوزه منابع انسانی) برگزار گردید.
روش LPI به عنوان یک روش ارزیابی رهبری پر کاربرد در جهان شناخته می‌شود. در این روش با رویکردی ۳۶۰ درجه بازخورد افراد درباره سبک رهبری فرد، جمع‌آوری می‌گردد سپس تحلیل می‌شود تا رهبران آگاه شوند که شیوه رهبری‌شان از بین مدل‌های تشویق‌کننده، توانمندساز، چالش‌گرا، چشم‌اندازگرا و الگو بودن چیست؟، از کدام سبک رهبری در کدام موقعیت استفاده می‌کنند و برای پرورش رفتارهای رهبری چه باید انجام دهند؟
با توجه به آنکه شناخت سبک رهبری، نوعی خودشناسی و آگاهی نسبت به خود است، مدیران و رهبران سازمانی از آن استقبال می‌کنند تا بتوانند پتانسیل‌های رهبری را بالفعل کنند.
شنیدن وضعیت و سبک رهبری مدیران و رهبران بزرگ دنیا در موقعیت‌های مختلف و شنیدن داستان سبک‌های رهبری که منجر به موفقیت شده است از جالب‌ترین موضوعاتی است که رهبران سازمانی علاقه دارند آن‌ها را بشنوند و در سازمانشان بهترین روش را پیاده‌سازی کنند. اعلام نیاز برای شناسایی سبک‌ های رهبری و پرورش رهبران از سوی سازمان‌های بزرگ و به‌نامی همچون
شرکت مپنا موید این نکته است که پرورش نسل بعدی رهبران آن چیزی است که بقای کسب‌وکار را تضمین می‌کند.