هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در هفته آخر خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار گردید و میزبان فعالان حوزه‌های مرتبط بود.
در این نمایشگاه، سازمان مدیریت صنعتی اصفهان به عنوانی سازمانی پیشرو در امر آموزش، مشاوره و پژوهش به منظور توسعه ظرفیت مدیریت، تحول و بهسازی سازمان‌ها آماده استقبال از شرکت‌های تولیدی و خدماتی حاضر در نمایشگاه بود. سازمان مدیریت صنعتی با حضور در کنار فعالان صنعت خودرو، این پیام را به آن‌ها متبادر کرد که ما برای رفع نیازهای آموزشی شما و مشاوره کسب‌وکارتان کنارتان ایستاده‌ایم تا بتوانید با افزایش فروش، رضایتمندی مشتریان، یادگیری اصول مدیریت کسب‌وکار، به کارایی و بهره‌وری مورد نظر خود دست یابید.
استقبال از غرفه این سازمان توسط مدیران شرکت‌های مطرح حوزه صنعت خودرو بیانگر این بود که آن‌ها اهمیت آموزش و مشاوره‌گرفتن را در خصوص توسعه کسب‌وکارشان درک کرده‌اند و به آموزش به چشم فرآیندی نگاه می‌کنند که می‌تواند آن‌ها و کارکنانشان را با محیط متحول سازمانی سازگار و برای انطباق با تغییرات محیطی آماده کند.
دپارتمان دوره‌های بلندمدت سازمان شامل (MBA ،DBA ،EMBA و…)، دپارتمان دوره‌های تخصصی، کوتاه‌مدت و اختصاصی شرکت‌ها، مدرسه فروش، خانه تکنولوژی و مدرسه کسب‌وکار نوجوانان رهیار، از جمله دپارتمان‌های میزبان بازدیدکنندگان بودند و مشاوره‌های لازم را جهت انتخاب بهترین دوره آموزشی متناسب با ماهیت سازمان و نیاز آموزشی‌شان به آن‌ها ارائه کردند.
امید است تمامی فعالان صنعت از آموزش و توسعه فردی و سازمانی غافل نشوند و با هر ماموریت و رسالتی که دارند برای پرورش سرمایه‌های انسانی تلاش کنند تا سازمانی متعالی داشته باشند که در آن همه برای رشد و ارتقا و دستیابی به اهداف سازمانی تلاش می‌کنند.