دوره جامع مدیر عامل حرفه ای

یکی از دغدغه هایی که همیشه برای سازمان ها وجود داشته و دارد، مدیریت و اداره کردن آن سازمان توسط چه فرد یا افرادی است. اینکه چگونه افراد برای اداره ی یک سازمان با همدیگر هماهنگ شده و یک تیم متحدالشکل تشکیل داده تا در راستای تحقق اهداف یک سازمان به بهترین نحو مدیریت سازمان را در دست گرفته و خود را در برابر فرصت ها و تهدیدها آماده کنند و به بهترین شکل موجود نقاط قوت و ضعف سازمان را دریابند و از آن ها به بهترین نحو بهره برداری کنند.

رهبران کارآفرین آینده را خلق می کنند.

رهبری کسب و کارهای موفق به چیزی بیشتر از تجربه و پشتکار نیاز دارد؛ کارآفرینان موفق برای پایدار نمودن روند موفقیت خود نیاز دارند که خود را به چالش بکشند و مهارت های رهبری خود را توسعه دهند. دوره مدیر عامل حرفه ای یک سفر به یادماندنی برای مدیران و کارآفرینان است که در آن مهارت های رهبری خود را توسعه خواهند داد.

خود را تغییر دهید، سازمان خود را بسازید.

مهارت های رهبری خود را توسعه دهید.

با اندیشه ها و مهارت هایی که موجب ارتقاء مهارت های رهبری، طراحی استراتژی و مدیریت تغییر در شما می شود، آشنا خواهید شد و از آن طریق می توانید سازمان خود را در جهان به شدت در حال تغییر، به درستی رهبری کنید.

 جهانی بیندیشید و عمل کنید.

از طریق حضور در فضای کسب و کار بین المللی و بهره مندی از اساتید حرفه ای در کلاس جهانی، نگرش جهانی پیدا کنید و کسب و کارهای خود را تا فراسوی مرزها گسترش دهید.

 شبکه ارتباطات خود را گسترش دهید.

به گروهی از مدیران ارشد و رهبران کسب و کار، در این دوره ملحق شوید، تجربیات خود را به اشتراک بگذارید، چشم اندازتان را وسیع کنید و با شبکه سازی کسب و کارهای خود را گسترش دهید.

 پیشران تحول دیجیتال در سازمان خود باشید.

در عصر انقلاب صنعتی چهارم (رشد فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و …) در زمره نخستین شرکت هایی قرار بگیرید که سازمان خود را به صورت دیجیتال متحول می کنند.

ویژگی های دوره جامع مدیر عامل حرفه ای

حضور در کارگاه های آموزشی و بازدید از شرکت های بین المللی داخلی و خارجی

با توجه به اینکه بخشی از دوره به بازدید از شرکت های موفق داخلی و خارجی اختصاص دارد، تجربه ای بین المللی به دست خواهید آورد و باعث شکوفایی ذهن و ایده های شما برای توسعه کسب و کارتان در کلاس جهانی خواهد شد.

دیدار با مدیران و کارآفرینان برتر کشوری

در دیدار با مدیران و کارآفرینان برتر کشور، تجربیات آن ها با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد و افق های نوینی بر روی شما گشوده خواهد شد.

اساتید حرفه ای

اساتید با تجربه حرفه ای که علاوه بر برخورداری از بالاترین سطح علمی، تجربه عملی و اجرایی کار در محیط های داخلی و بین المللی را دارند و از آن ها نگرش ها و مهارت های جدید را خواهید آموخت.

روش تدریس متمایز

بهره گیری از جدیدترین روش های آموزشی شامل: کارگاه های آموزشی، بررسی موردهای واقعی بازدید از شرکت های پیشرو، ورکشاپ های آموزشی داخل و خارج از کشور، جلسات با کارآفرینان و صنعتگران و تجارب برتر کشور

من علاقه مندم:

     مدیریت یک سازمان یعنی برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، کنترل

رشد و نوآوری را در شرکت خود فرماندهی کنید.

در فضای به شدت در حال تغییر کسب و کار در ایران و جهان رهبری باشید که فرصت ها را زودتر از دیگران دیده و از آن بهره برداری می کند.

«دوره مدیر عامل حرفه ای» به شما کمک خواهد کرد که به یک تصمیم گیرنده برجسته، یک رهبر اثرگذار و یک استراتژیست حرفه ای و یک مدیر با تفکرات جهانی تبدیل شوید.

توسعه مهارت های رهبری

طراحی مدل «چالش رهبری» ( leadership challenges ) در سال ۱۹۸۲ با پرسش هایی بسیار ساده آغاز شد؛ رهبران موفق برای انجام کارهای خارق العاده چه می کنند و چه ویژگی ها و رفتارهایی دارند ؟ آیا این رفتارها قابل یادگیری است ؟
برای پاسخ به این پرسش ها دو استاد برجسته دانشگاه سانتا کلارا کالیفرنیا به نام جیمز کوزس و باری پوزنر در طی ۳۷ سال با بررسی ده‌ها هزار مدیر و رهبر موفق مدلی را به نام (LPI) leadership practice Inventory را توسعه دادند .
در مسیر این دوره با همراهی «دکتر رضا ابراهیم زاده» مدل ابتدا سبک رهبری هر یک از مدیران در ابعاد پنج گانه راهبری افراد، ایجاد یک چشم انداز مشترک برای افراد، به چالش کشیدن فرایندها، قادر ساختن کارکنان به عمل و عمل و تسخیر قلب ها سنجیده خواهد شد.
در گام دوم توسعه سلک رهبری مدیران با برگزاری کلاسها و کارگاه های آموزشی تعاملی، برنامه های تمرین فردی، تمرین های گروهی، مطالعه کتاب، تماشا و تفسی فیلم و … توسعه داده خواهد شد.

توسعه توان اجرایی

یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های مدیران عامل این است که اهداف و استراتژی های را که برای موسسه و شرکت خود ترسیم می‌کنند در اجرا با مشکل برخورد می کند پروفسور رام چران متخصص اجرا در مدرسه بازرگانی هاروارد در بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که علت شکست بیش از ۷۰ درصد از استراتژی‌ها ضعف در تدوین برنامه استراتژیک نیست بلکه ضعف در اجرای استراتژی است ما در این دوره با مدل مهندسی اجرا ابزاری بسیار کاربردی و مهم در اختیار رهبران را مدیریت خواهیم گذاشت تا از اجرای استراتژی ها در سازمان خود اطمینان نمایند.

دکتر حمیدرضا بیرانوند در این سفر همراه شما است تا سیستم مهندسی اجرا را با شما به اشتراک بگذارد.
ایشان در این دانش، مهارت و ابزارهایی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت که ابتدا توان اجرایی شرکت خود را بسنجید و سپس با اجرای برنامه چهارم مرحله بهبود توان اجرایی را در شرکت خود توسعه دهید.

توسعه تفکر سیستمی

یک رهبر موفق باید نگرش سیستمی داشته باشد یعنی سازمان خود را به عنوان یک کل ببیند و قادر باشد بین اجزای مختلف آن ارتباطی بهینه و اثر بخش برقرار نماید.
رهبران با داشتن تفکر سیستمی قادر خواهند بود که فرآیندهای اثربخش را در سازمان ایجاد نموده و اعمال و فعالیت‌های بدون‌ قصد که معمولاً پیامدهای منفی دارند، اجتناب کنند.

در این دوره مهارت های تفکر سیستمی شما توسط یکی از بزرگترین اساتید این حوزه توسعه داده خواهد شد.

شش دهه تجربه «دکتر بیژن خرم»، بیان شیوا و شخصیت کاریزماتیک دکتر خرم از ویژگی‌های برجسته ایشان در این دوره است که برای مدیران امروز آموختنی های بسیاری خواهد داشت.

محتوای دوره جامع مدیر عامل حرفه ای

مهارت های خود را در رهبری، استراتژی، تغییر و اثرگذاری توسعه دهید.

 رهبری

با مفاهیم نوین رهبری، انگیزش و هدایت تیم های کاری آشنا شوید، از سبک رهبری خود مطلع شوید و سبک رهبری که اثرگذاری شما را در سازمان بیشتر می کند، تقویت کنید؛ برای کارکنان خود چشم اندازی الهام بخش ترسیم کنید و آن ها برای تحقق اهداف سازمان، با خود همراه نمایید؛ تعامل اثربخش داشته باشید و واکنش مناسبی به بازخوردها نشان دهید.

 استراتژی

نگرش های استراتژیک را فرا بگیرید تا از فرصت های موجود محیطی، بهتر استفاده کنید. استراتژی ها را در سازمان خود جاری سازید و به اهداف خود دست یابید. با داشتن یک سیستم ارزیابی استراتژی، مشکلات واقعی در تحقق اهداف و استراتژی های شرکت خود را شناسایی کنید.

 تغییر

یک نگاه جامع و کل گرا نسبت به تغییر پیدا کنید. با ذکاوت و تحول آفرین باشید. فرهنگ و ارزش های مشترک را در سازمان خود پایه گذاری کنید. تیم تغییر خود را با مدیران و نیروهای موثر در واحدهای مختلف سازمانی بسازید.

 اثرگذاری

توانایی های خود را بشناسید و برای توسعه مهارت های فردیتان برنامه ریزی کنید. ارتباطات خود را گسترش دهید و ذینفعان را برای تحقق اهدافتان متقاعد و همدل کنید. الگویی برای اعتماد، احترام و مدیریت بحران باشید.

دانلود مقاله ۱۰ ویژگی یک رهبر خوب از طریق دکمه زیر

سرفصل های دوره جامع مدیر عامل حرفه ای

قبل از شرکت در دوره از طریق مشاوره با اساتید و مدیران علمی دوره، با شناخت عمیق تر نیازهای خود و میزان تطابق آن ها با برنامه های آموزشی تدوین شده اطمینان حاصل خواهید نمود.

نیازهای توسعه ای شما به خوبی بررسی شده است و بر تحقق آنها به ارائه دانش مدیریتی به روز و کاملا کاربردی پرداخته خواهد شد. خواهیم گفت که چگونه مدبرانه با چالش های شغلیتان مواجه شوید و هوشمندانه فرصت سازی کنید.

سرفصل های دوره در سه حوزه زیر ارائه خواهد شد:

    توسه مهارت های فردی

    داشتن برنامه توسعه فردی به رشد بیشتر مهارت های رهبری افراد کمک خواهد کرد و این آغاز مسیر آموزش ما، برای توسعه حرفه ای رهبران است. مهارت هایی که باید آن ها را فراگرفته و توسعه دهند. در این بخش مهارت های زیر در مدیران توسعه داده خواهند شد:

    • خودآگاهی و توسعه فردی
    • هوش هیجانی و ارتباطات
    • مهارت های رهبری
    • آداب رفتار رهبران
    • اصول و فنون مذاکره و متقاعدسازی
    • تفکر سیستمی

    توسعه مهارت های مدیریت تحول آفرین

    تحولاتی که آینده را شکل می دهند بر پیچیدگی ها و چالش های مدیریتی می افزایند. مدیران پیشرو ذهنیت و رفتار خود را متناسب با آینده تغییر می دهند و با دید روشنی نسبت به تدوین استراتژی های نوآورانه می پردازند. آن ها خود را برای رهبری مدرن و افزایش انعطاف پذیری سازمان در برابر تحولات نوین دیجیتالی، آماده می کنند. برای توسعه مهارت های مدیریت تحول آفرین سرفصل های زیر ارائه خواهد شد:

    • تحول دیجیتال
    • مدیریت تغییر و تعالی
    • جهانی سازی کسب و کار

     توسعه مهارت های کلیدی مدیریتی

    برای انجام وظایف مدیریتی، به مهارت ها و دانش هایی نیاز است که با کمک آنها بتوان شرایط بحرانی را مدیریت کرد و نسبت به حل سریع مشکلات اقدام نمود. این مهارت ها از طریق یادگیری و پیاده سازی عملی آنها، در مدیران ایجاد می شوند. توانایی در رفتار مناسب با کارکنان، شناخت بازار و آشنایی با استراتژی های بازاریابی، دانش مالی و … از جمله مهارت های ضروری است که می تواند یک مدیر را در اداره اثربخش سازمان خود توانمند سازد. در این بخش برای توسعه مهارت های کلیدی مدیریت سرفصل های زیر توسط اساتید برجسته تدریس خواهد شد:

    • مدیریت رفتار سازمانی
    • اصول و مبانی بازاریابی
    • مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی
    • مدیریت زمان و برنامه ریزی
    • تصمیم گیری و حل مسئله
    • مدیریت استراتژیک
    • روابط هیأت مدیره و مدیرعامل

    من علاقه مندم:

    برنامه های جانبی دوره جامع مدیر عامل حرفه ای

    ردیف نام برنامه شرح برنامه مدت زمان
    برنامه ۱ بازدید از شرکت های موفق و پیشرو داخلی
    1. آشنایی با فرایندهای کاری
    2. نشست انتقال تجربه در طراحی و اجرای برنامه های توسعه ای
    3. شبکه سازی و بررسی پتانسیل های موجود
    ۴ نیم روز
    برنامه ۲

    بازدید از شرکت های موفق و پیشرو خارجی

    1. آشنایی با تحولات به روز دنیا
    2. آشنایی با فرایندها و سیستم های کاری
    3. بهره برداری از تجربیات موفق شرکت ها
    یک هفته
    برنامه ۳ کارگاه / جلسات تبادل تجارب مدیریتی و حل مسائل مدیریتی
    1. بیان چالش های روز مدیریتی شرکت کنندگان
    2. بررسی موضوعات با رویکرد مسئله محور
    3. تبادل نظر با اساتید و مشاوران برای توسعه فردی و توسعه سازمان
    ۱۰ کارگاه
    برنامه ۴ برگزاری برنامه های کتاب خوانی
    1. معرفی کتاب های کاربردی درباره موضوعات به روز در حوزه رهبری، توسعه شخصی، مدریت منابع انسانی و …
    2. ایجاد مسیر مطالعاتی و برگزاری جلسات هم خوانی کتاب
    3. تحلیل،  تفسیر و استخراج نکات ارزشمند برای استفاده عملی توسط مدرس و کارآفرین مدعو
    ۴ جلسه
    برنامه ۵ شرکت در وبینارهای تخصصی حوزه مدیریت به صورت رایگان ۴ وبینار
     زمان و هزینه بازدید از شرکت های خارجی و داخلی در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

    کتاب هایی که در حوزه مدیریت و رهبری به شما پیشنهاد می شود:

    • کتاب «رهبری از بالای خط»؛ اثر جیم دِثمر، دایانا چاپمن و کِیلی وارنر کِلِمپ

    در این کتاب :

    در این کتاب در مورد مدل های رهبری بحث شده است که مدل‌های رهبری امروزی در دستیابی به اهداف مطلوبی مانند خلق ارزش برای سهامداران، افزایش سهم بازار، توسعهٔ محصولات جدید، پیروزی در رقابت، ایجاد ثروت و شهرت برای برخی از رهبران خاص و ارائهٔ چارچوب‌هایی مفید به دانشکده‌های کسب‌وکار برای آموزش رهبران آینده به طورنسبی تأثیرگذارند. اما ما دریافته‌ایم که این نتایج کافی نیستند و این کتاب این مدل‌ها را در سه سطح بسیار مهم ناپایدارمی داند.

    ۱-سطح فردی

    ۲-سطح سازمانی

    ۳-سطح سیاره‌ای

    • کتاب «استراتژی رسیدن به استراتژی»؛ اثر مارتین ریوز، نات هانس، جانمجایا سینها

    یک کتاب فوق العاده …! مدت ها وجود همچنین کتابی که به استراتژی طراحی استراتژی بپردازد کاملا احساس می شد … در این کتاب بر اساس دو پارامتر میزان انعطاف پذیری محیط صنعت یا حوزه کسب و کار و همچنین میزان پیش بینی پذیر بودن آن ۵ رویکرد اصلی نسبت به نوع انتخاب و تدوین استراتژی های مناسب هر بخش ارائه می شود … بدون شک بعد از خواندن این کتاب کاملا احساس خواهید کرد که شما به عنوان مدیر عامل “اسنپ” می بایست چه رویکردی به شیوه تدوین و طراحی استراتژی های سازمانی خود داشته باشید و در مقابل اگر مدیر عامل “بوتان” بودید رویکر شما چه تفاوت هایی داشت !

    این کتاب ابزاری مفهومی را برای آن دسته از رهبران فراهم می کند که خواستار موفقیت در این دنیای جدیدند. «کلاوس شواب، مؤسس و مدیر ارشد اجرایی، مجمع جهانی اقتصاد»

    • کتاب «رهبری»؛ اثر سرالکس فرگوسن، مایکل موریتز

    فرگوسن با حضور خود در تیم منچستر یونایتد درس هایی از زندگی و سال های حضورش در این تیم آموخته است – نوشته سِر الکس فرگوسن مربی افسانه ای تیم منچستر یونایتد (معروف به شیاطین سرخ) و مایکل موریتز است.

    الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ کتاب زندگی نامه خود را منتشر کرد اما کتاب رهبری را در سال ۲۰۱۵ نوشته است. بنابراین این کتاب بیشتر از آنکه زندگی نامه فرگوسن باشد، حاوی نکات مدیریتی و درس هایی برای زندگی است.

    الکس فرگوسن کتاب رهبری را به خانواده اش تقدیم کرده است و در قسمتی از متن ابتدایی کتاب چنین می گوید:

    بسیار خوش شانس بودم که دختری شگفت انگیز را ملاقات کنم که پنجاه سال همراهم است. کتی (همسرش) سه پسر خیلی خوب به من هدیه داده که اخلاق کاری ما را به ارث بردند و باعث افتخار ما هستند. فرزندانم شور و شوقی را به ما هدیه دادند که تصورش باورنکردنی است. ما یازده نوه در سنین پنج تا بیست و یک سال داریم.

    • کتاب «ذهنیت موسس»؛ اثرکریس زوک، جیمز آلن

    رویای همۀ شرکت‌هایی که تازه متولد می‌شوند این است که روزی به سازمانی بزرگ و حرفه‌ای تبدیل شوند و در بازار عرض اندام کنند. اما پس از مدتی گرفتار پارادوکس رشد می‌شوند: «رشد باعث ایجاد پیچیدگی می ‏شود و پیچیدگیْ خودْ قاتل خاموش رشد است». به بیان دیگر، رشد، رشد را نابود می‌کند. موضوع این کتاب، رشد سودآور پایدار است. اینکه چطور شرکتی قادر به کسب و حفظ رشد سودآور شود پرسشی اساسی است که پاسخ ساده ای برای آن وجود ندارد.

    • کتاب «مدیر عامل بعدی»؛ اثر النا ال بوتلو، کیم آر پاول

    این کتاب گنجینه‌ای واقعی از تجربیات افرادی است که از چالش‌های بزرگی عبور کرده و موفق شده‌اند با تکیه بر توان خود و مشاوره‌های مطمئن دست به کارهایی فراتر از انتظار بزنند، داستان افرادی که بار سنگینی بر دوش دارند و بر لبه تیغ راه می‌روند اما جسور، هدفمند و مطمئن گام برمی‌دارند و به دنبال اهداف بسیار بزرگی هستند چون می‌دانند که «هیچ شوری در کارهای کوچک نیست» و به نقل به مضمون، در جوی‌های کوچکی که به گودال‌های حقیر می‌ریزند، نمی‌توان مروارید صید کرد.

    دوره جامع مدیر عامل حرفه ای در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان چند ساعت است؟

    مدت دوره جامع مدیر عامل حرفه ای در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان، ۳۲۰ ساعت شامل ۲۸۰ ساعت آموزشی و ۴۰ ساعت برنامه های جانبی است.

    مخاطبین دوره جامع مدیر عامل حرفه ای را چه کسانی تشکیل می دهند؟

    این دوره برای مدیران عامل / مدیران ارشد اجرایی طراحی شده است علاقمند به توسعه مهارت های رهبری کسب و کار خود هستند.
    اگر شما در هر یک از گروه های زیر قرار دارید این دوره برای شما مناسب است
    ♦ کارآفرینان و بنیانگذاران کسب و کارها

    ♦ اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها

    ♦ مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشدی که خود را برای تصدی سمت‌های مدیریتی آماده می کند.

    برخی از اساتید دوره جامع مدیر عامل حرفه ای

    دکتر رضا ابراهیم زاده

    • دکتری مدیریت تخصصی در حوزه مدیریت ارتباطات انسانی
    • رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی استان اصفهان

     

     

     

    مهندس رضا مومن خوانی

    • مدرس مهارت های نرم
    • ۱۵ سال سابقه تدریس در سازمان مدیریت صنعتی و شبکه نمایندگی های سازمان
    • مدرس مهارت های نرم در سطح ملی و بین المللی

    دکتر محمد حسن علیپور فلاح پسند

    • مدرس سازمان مدیریت صنعتی
    • متخصص و مشاور ارشد حوزه مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی و رهبری در صنایع مختلف کشور
    • مدیر واحد پرورش مدیران حرفه ای سازمان مدیریت صنعتی

     

    مهندس آرمان ولیان

    • مدرس و مشاور مبحث «نحوه رفتار حرفه ای در حوزه تجارت بین الملل و اتیکت اجتماعی»
    • مولف کتاب «اتیکت، جادوی جذابیت»
    • برگزارکننده سمینارها و کارگاه های آموزشی به سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی در محافل علمی و صنعتی ایران و اروپا

     

     

    دکتر بهزاد ابوالعلایی

    • دکتری مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی
    • عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
    • بیش از ۱۷ سال سابقه مدیریت منابع انسانی در صنایع مختلف خودروسازی و مشاوره مدیریت کشور

    دکتر علیرضا تفرشی

    • دکتری مدیریت (گرایش تولید و عملیات)
    • مدرس دوره های ارتباطات حرفه ای در حوزه های مختلف فولاد، خودروسازی، پتروشیمی، دارویی، شهرداری ها، صنایع هوایی، صنایع غذایی و …

    دکتر رضا تهرانی

    • دکتری مدیریت مالی
    • عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
    • استاد گروه مدیریت مالی دانشگاه تهران
    • مدرس برجسته مدیریت مالی در کشور

     

    جناب آقای مازیار میر

    •  مدرس دوره های زبان بدن، اصول و فنون مذاکرات
    • تدریس مهارت های مذاکره در سطح مدیران ارشد شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی
    • مشاور تبلیغاتی و رسانه ای

    گواهینامه:

    در پایان دوره به شرکت‌کنندگانی که ساعات حضور آنها در جلسات دوره ۸۵ درصد و یا بیشتر از کل ساعات دوره باشد، گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان مدیریت صنعتی اصفهان اعطاء خواهد شد. بدیهی است در غیر اینصورت گواهینامه صادر نخواهد شد.

    دانلود کاتالوگ مدیر عامل حرفه ای از طریق دکمه زیر
    ارتباط با دپارتمان دوره

     رئیس دپارتمان تاک سازمان مدیریت صنعتی اصفهان


    ۰۳۱۳۶۶۳۷۲۰۶-۸

    ساختار و برنامه های دوره

    توسعه ظرفیت پژوهشی و مدیریتی یک فعالیت مقطعی نمی‌باشد و به کارمندان سازمانی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی توصیه می‌شود که خود را همیشه نسبت به یافته‌ها و مطالب علمی و آکادمیک در زمینه دانش مدیریت و مهارت‌های پژوهشی به روز نگاه دارند. از این رو، سازمان مدیریت صنعتی اصفهان اقدام به برگزاری دوره های اختصاصی و تخصصی برای سازمانها و شرکتها نموده است.​

    ساعات برگزاری: متغیر
    روزهای هفته
    تاریخ برگزاری: متغیر
    پایان دوره: متغیر

    من علاقه مندم:

    [dica_divi_carousel show_items_desktop=”3″ show_items_tablet=”1″ loop=”on” autoplay=”on” hoverpause=”on” autoplay_speed=”4000″ arrow_nav=”on” dot_nav=”on” item_vertical_align=”flex-start” advanced_effect=”1″ overlay_image=”on” arrow_position=”middle-outside” use_prev_icon=”on” prev_icon=”%%189%%” use_next_icon=”on” next_icon=”%%190%%” _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][dica_divi_carouselitem button_url_new_window=”1″ _builder_version=”4.16″ link_option_url=”https://imiesf.org/10904/5-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%a9%d9%85%da%a9-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d8%af/” link_option_url_new_window=”on” global_colors_info=”{}”]

    ۵ مهارت برتر که به مدیران عامل کمک می کند که تسلط خود را بر کارها حفظ کنند.

    مدیران عامل موفق این را خوب می دانند که داشتن مهارت های ارتباطی  قوی رمز پایداری موفقیت و تسلط بر کار است. آنها پیوسته به صورت روزمره و در هر برخوردی این مهارت ها را از خود بروز می دهند.  مطالعه بیشتر

    [/dica_divi_carouselitem][dica_divi_carouselitem button_url_new_window=”1″ _builder_version=”4.16″ link_option_url=”https://imiesf.org/10410/%d9%86%d9%82%d8%b4-%d8%ad%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%88/” link_option_url_new_window=”on” global_colors_info=”{}”]

    نقش حیاتی رهبری در ایجاد فرهنگ آزمون و تجربه

    پروفسور لئونارد هرمان، استاد هلندی تبار مدرسه کسب و کار هاروارد، نظر خود را در مورد نقش رهبری در زمان بحران این طور بیان می کند:
    «در موقعیت های پیش بینی نشده، رهبری کارآمد مستلزم رویکردی تجربی با اولویت حل مسئله است. هنگامی که تجربه انجام کاری را پشت سر می گذاریم، باید فکر همه چیز را بکنیم.»مطالعه بیشتر

    [/dica_divi_carouselitem][dica_divi_carouselitem button_url_new_window=”1″ _builder_version=”4.16″ link_option_url=”https://imiesf.org/10397/%da%86%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2/” link_option_url_new_window=”on” global_colors_info=”{}”]

    چرا کار آفرینان به مهارت های رهبری نیاز دارند؟

    به نظر می رسد که هر کس برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق نظرات خاص خودش را داشته باشد. برخی بر این باورند که مهم ترین ویژگی ها پشتکار وریسک پذیری زیاد است. بعضی دیگر فکر می کنند که کارآفرینان باید قبل از هر چیز روابط عمومی خیلی خوبی داشته و با مهارت های مدیریت مالی به خوبی آشنایی داشته باشند. مطالعه بیشتر

    [/dica_divi_carouselitem][dica_divi_carouselitem button_url_new_window=”1″ _builder_version=”4.16″ link_option_url=”https://imiesf.org/10382/5-%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7/” link_option_url_new_window=”on” global_colors_info=”{}”]

    پنج راهکار مدیران برای حفظ تاب آوری و برتری سازمانی

    ژولیت اهیمون فارغ التحصیل رشته EMBA از مدرسه کسب و کار لندن در سال ۲۰۰۸ ، بر این باور است که رهبران سازمانی باید هنگام بروز هرگونه مشکل یا اختلالی تمرکز خود را بر اهداف و البته چشم اندازهای سازمانی شان دوچندان کنند. مطالعه بیشتر

    [/dica_divi_carouselitem][dica_divi_carouselitem button_url_new_window=”1″ _builder_version=”4.16″ link_option_url=”https://imiesf.org/10922/5-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c/” link_option_url_new_window=”on” global_colors_info=”{}”]

    ۵ مهارت رهبری که برای مدیران عامل ضروری است

    شما بعنوان مدیر عامل یک شرکت با مسئولیت‌های مختلفی رو در رو هستید: اینکه کارکنان، مشتریان، شرکا و حتی گاهی رقبای خود را مدیریت کنید و همچنین بخش‌های مختلفی همچون تولید، فروش و … را هم به خوبی اداره کنید. مطالعه بیشتر

    [/dica_divi_carouselitem][dica_divi_carouselitem button_url_new_window=”1″ _builder_version=”4.16″ link_option_url=”https://imiesf.org/10962/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%aa%d9%85%d8%a7/” link_option_url_new_window=”on” global_colors_info=”{}”]

    آنچه مدیران عامل موفق را از دیگران متمایز می کند

    چهار ویژگی رفتاری اصلی که به این افراد کمک می کند سمت های شغلی برتر را تصاحب کرده و از این طریق سریعا پیشرفت کنند در چکیده ای که توسط دینا وانگ، استفان کینساید، کیم روسن کوتر پاول، لیت کینا بوتلهو نگاشته شده اراﺋه گردیده است. در رده های بالایی چارت سازمانی سهم مشارکت در کارها بسیار بالا و خواسته ها بسیار زیاد هستند. مطالعه بیشتر

    [/dica_divi_carouselitem][dica_divi_carouselitem button_url_new_window=”1″ _builder_version=”4.16″ link_option_url=”https://imiesf.org/11029/%d8%b3%d9%87-3-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84/” link_option_url_new_window=”on” global_colors_info=”{}”]

    سه (۳) ویژگی ضروری برای هر مدیر عامل
    رهبران امروزی باید شرکت خود را از امواج متلاطم و خروشان به‌سلامت عبور دهند؛ اقیانوس‌هایی که دیگر روی خوش آرامش را نخواهند دید و در عین حال باید بتوانند کارکنان خود را به‌
    سلامت به مقصد برسانند. آنان باید در محیط‌های فوق‌العاده پرتنش عملکرد مؤثری داشته باشند.مطالعه بیشتر

    [/dica_divi_carouselitem][/dica_divi_carousel]