سازمان مدیریت صنعتی استان اصفهان مفتخر است که اعلام نماید به عنوان مجری طرح پروژه ارزیابی شهرداری اصفهان یک بار دیگر برای رشد و تعالی مدیریت پا به عرصه‌ی عمل گذاشته است.

لازم به ذکر است که ارزیابی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس “الگوی تعالی سازمانی” است که وضعیت سازمان‌ را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص می‌نمایند.

با معرفی “مدل تعالی سازمانی” و “جایزه ملّی تعالی سازمانی” توسط سازمان مدیریت صنعتی و همراهی خبرگان مدیریت از سال ۱۳۸۲، بسیاری از مدیران سازمان‌های ایرانی توانسته اند با استقرار این مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامه‌های بهبود و اجرای آنها گام‌های عملیاتی بردارند.

شهردار محترم اصفهان با اهتمام به شعار «اصفهان من، شهر زندگی»، برای رشد و توسعه هر چه بیشتر شهر اصفهان، التزام به ارزیابی و سنجش اثربخشی اقدامات انجام شده در شهرداری اصفهان فرموده و تصریح فرمودند: در همین راستا شهرداری اصفهان با حضور ۴ ساله در فرآیند ارزیابی رسمی توسط دبیرخانه جایزه مستقر در سازمان مدیریت صنعتی مفتخر به کسب تندیس بلورین شده است.

همچنین لازم به ذکر است که این ارزیابی‌ها جهت آمادگی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حضور در فرایند طرح جایزه ملی تعالی اثربخش است.