چرا مدرسه کسب و کار رهیار، درسی به نام مهارت های IT (فناوری اطلاعات) دارد؟

اگر از تاثیر مهارت های فناوری اطلاعات و سواد رایانه روی زندگی و کسب و کارمان با خبر باشیم، هر چه زودتر آموزش دیدن آن را شروع خواهیم کرد. جالب است بدانیم سازمان یونسکو نیز افرادی را با سواد می داند که مهارت استفاده از کامیپوتر را داشته باشند. زمانی که نیاز به ارائه ایده های ذهنی داریم با مهارت های فناوری اطلاعات آن ایده را به بهترین شکل تزیین می کنیم و ارائه می دهیم.

کاربرد مهارت های فناوری اطلاعات (IT) در زندگی من چیست؟

یادگیری مهارت های فناوری اطلاعات چه در امور شغلی چه در امور کاری مرا از کمک دیگران بی نیاز می سازد. زیرا با تقویت مهارت های  ورد (Word) می توانم انواع تحقیقات و گزارشات را آماده سازم، تصاویر را قالب بندی کنم، جداول و نمودار ترسیم کنم، مکاتبات (نامه نگاری) انجام دهم، با استفاده از نرم افزار پاورپوینت (Powerpoint) می توانم اصول، ملزومات و فنون یه ارائه مناسب برای انواع مخاطبین را یاد بگیرم، جلوه های ویژه بسازم،  صدا گذاری کنم و ارائه ی حرفه ای به نمایش بگذارم، با یادگیری نرم افزار اکسل (Ecxel) اطلاعاتم را تجزیه و تحلیل کنم، فرمول نویس کنم، بانک اطلاعاتی تشکیل دهم و با قابلیت های گرافیکی برای تولید و خروجی نمودار آشنا شوم.

مهارت های فناوری اطلاعات (IT) به من کمک خواهد کرد:

  • محتواهای مفید را با قابلیت های نرم افزار word تدوین کنم.
  • گزارشات مکتوب و نموداری زیبا و حرفه ای ارائه دهم.
  • اطلاعات را به ساده ترین راه ممکن تحلیل کنم و با دیگران به اشتراک بگذارم.
  • در همایش یا رویداد با بهترین نوع پرزنتیشن (ارائه حرفه ای) ظاهر شوم.

مهارت های فناوری اطلاعات (IT) را چگونه یاد می گیرم؟

کلاس مهارت های IT از آن دسته کلاس هایی است که کاملاً به شیوه ی عملی و در حین کار با کامیپوتر در کلاس، یاد خواهید گرفت. یادگیری مهارت های IT در کنار کلاس دیجیتال مارکتینگ از آن دسته مهارت هایی است که تیم شما را به تیم برنده تبدیل خواهد کرد.

 

من علاقه مندم: