حضور فرزندتان را در دنیای بی‌انتهای فضای مجازی ایمن کنید

نیمه‌شب از خواب بلند می‌شوید، طبق عادت همیشگی‌تان سری به اتاق فرزندتان می‌زنید و متوجه نور تبلت یا موبایل او می‌شوید و چشمان هیجان‌زده او را دنبال می‌کنید. با خود فکر می‌کنید تابه‌حال هیچ مساله‌ای تا این حد شما را نگران نکرده است. هیچ‌گاه فکر نمی‌کردید وسیله‌ای در دست فرزندتان باشد که با آن به خواب برود و اولین‌کار پس از بیدار شدن، سر زدن به آن باشد.

شاید تا قبل از فراگیر شدن کلاس‌های آنلاین تصورتان این بود که راهی برای گریز از این بلای خانمان‌سوز دارید اما الان همه چیز فرق کرده است. فرزند شما برای شرکت در کلاس‌های آموزشی، فرستادن تکالیف و ارتباط با همکلاسی‌ها یک راه دارد و آن هم حضور در فضای مجازی است. شمایی که تا دیروز فکر می‌کردید زمانی برای فرزندتان موبایل یا تبلت خواهید خرید که به پختگی لازم رسیده باشد الان خرید گوشی هوشمند را اجباری برای خود می‌دانید.

ما دغدغه‌های شما را شنیده‌ایم و می‌دانیم موضوع بلوغ زودرس، آسیب‌های فضای مجازی، قلدری‌ها و سوءاستفاده‌های مجازی چقدر ذهنتان را درگیر کرده است؛ اما این را هم به شما می‌گوییم که هیچ چیز مانند آموزش‌دیدن و مطرح‌کردن دغدغه‌ها نمی‌تواند به شما کمک کند تا شرایط و قوانینی را به صورت مسالمت‌آمیز تعریف کنید تا فرزندتان در فضای مجازی، ایمن بماند.

مهم‌ترین راهکارهایی که در «نشست نوجوان دیجیتال» گفته خواهد شد، می‌تواند راهشگای شما در این مسیر پُر چالش و پاسخگوی نگرانی‌های به‌حق شما باشد.

برای شرکت در این نشست، فرم را تکمیل و با پرداخت هزینه، ثبت‌نام خود را نهایی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۱۴-۳۶۶۲۰۶۱۲ (۰۳۱) تماس بگیرید یا به پیج اینستاگرام به نشانی rahyar.school @ دایرکت دهید.

من علاقه مندم: