گام آخر
[dsm_gradient_text gradient_text=”پویش گام آخر چیست؟” _builder_version=”4.23.4″ _module_preset=”default” header_font_size=”63px” text_orientation=”center” global_colors_info=”{}”][/dsm_gradient_text]

پویش گام آخر، آخرین گام عملی برای موفقیت دانش‌پژوهان و دانش آموخته‌های دوره‌های عالی (MBA، EMBA و DBA) سازمان مدیریت صنعتی اصفهان است!
در این پویش شما به صمیمی‌ترین دوستان و نزدیکترین افراد زندگی خود که بیشترین تعامل را با آن‌ها دارید، کمک میکنید تا آن‌ها هم مثل شما به مدار بالاتری بروند و از نظر دانش و سطح آگاهی به شما نزدیک شوند.

بده-بستان

همه چیز از یک اصل ساده شروع شد…

همه ما احتمالا کم و بیش با تاثیر دوستان نزدیک بر میزان موفقیت خود آشنا هستیم.

از ضرب المثل قدیمی پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد تا اصل موفقیتی که در کتاب‌هایی مثل بده بستان از آدام گرانت، بیاندیشید و ثروتمند شوید و… تحت عنوان تاثیر نزدیکان بر موفقیت افراد بیان شده است.

خلاصه داستان این است که به هیچ وجه نمیتوانیم تاثیر نزدیکان و دوستانمان را بر میزان موفقیتمان نادیده بگیریم!

چطور در این پویش شرکت کنیم؟

برای شرکت در این پویش فقط کافی است فرم زیر را تکمیل نمایید و درفیلد دوستان نزدیک، نام و شماره تماس دوستانی که فکر میکنید مناسب هستند را وارد نمایید (پیشنهاد ما معرفی سه نفر از بین دوستانی است که اولاتعامل زیادی با آن‌ها دارید و دوما از نظر جایگاه اجتماعی مناسب دوره‌های عالی سازمان باشند) و سپس مشخص کنید که میخواهید دوستانی که معرفی میکنید بدانند شما آن‌ها را معرفی کرده‌اید و یا خیر!

فرم شرکت در پویش گام آخر

علاقه‌مند هستید دوستانتان بدانند شما آن‌ها را معرفی کرده‌اید؟

سوالات-متداول
[dsm_gradient_text gradient_text=”سوالات متداول” _builder_version=”4.23.4″ _module_preset=”default” header_level=”h2″ header_font=”|700|||||||” header_font_size=”32px” global_colors_info=”{}”][/dsm_gradient_text]

ممکن است سوال‌های زیر، سوال شما هم باشد. برای مشاهده جواب لطفا بر آیکون به علاوه کلیک فرمایید:

پویش گام آخر دقیقا چیست؟

پویش گام آخر دقیقا یعنی این که شما دوستان خود را با فرم بخش قبلی به ما معرفی میکنید و با این کار نه تنها به دوستتان کمک میکنید که مثل شما در مسیر موفقیت قرار گیرد بلکه اولا با پیشرفت دوستانتان، شما هم بیشتر پیشرفت میکنید و دوما شما هم دو میلیون اعتبار دریافت میکنید.

مزایای شرکت در این پویش دقیقا چیست؟

۱. با ارتقای سطح دانش و آگاهی دوستانتان شما هم بیشتر پیشرفت میکنید.

۲. از نظر جایگاه اجتماعی در بین دوستانتان ارتقا مییابید

۳. حس خوب کمک کردن به دیگران که منجر به ارتقای حس ارزشمندی و عزت نفس میشود

۴. ایجاد خاطره مشترک از کلاس‌های سازمان با دوستانتان

۵. دو میلیون تومان اعتبار برای شرکت در دوره‌های سازمان

آیا در معرفی دوستان محدودیتی وجود دارد؟

خیر شما میتوانید هر تعداد از دوستان خود را معرفی کنید و با هر ثبت‌نام دو میلیون اعتبار دریافت کنید. به عنوان مثال اگر ۳ نفر از دوستانتان را معرفی کردید و هر سه نفر آن‌ها ثبت‌نامشان را قطعی کردند، ۶ میلیون اعتبار خواهید گرفت.

آیا میتوانم خودم مستقیبا دوستانم را به شرکت در دوره‌های عالی سازمان دعوت کنم؟

بله!

در این صورت باید به دوستانتان بگویید در هنگام ثبت‌نام بگویند از طرف شما هستند.

اگر بخواهم به صورت ناشناس در این پویش شرکت کنم چه؟

اولا به شما تبریک میگوییم که میخواهید به صورت ناشناس به دوستان خود کمک کنید. در این صورت در فرم بخش قبلی فقط کافی است در فیلد “علاقه مند هستید دوستانتان بدانند شما آن‌ها را معرفی کرده‌اید” گزینه خیر را بزنید.

در این صورت در زمان تماس با این افراد نامی از شما برده نمیشود و در صورت ثبت‌نام قطعی اعتبار شما (دو میلیون تومان به ازای هر ثبت‌نام قطعی) لحاظ میشود.