به منظور جلب مشارکت وسیع متخصصان منابع انسانی، توسعه دفاتر نمایندگی انجمن مدیریت منابع انسانی در استانهای کشور، در دستور کار انجمن قرار دارد. در این راستا پس از تأسیس نمایندگی در استان های آذربایجان شرقی، مرکزی، گلستان و البرز، پنجمین نمایندگی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، در استان اصفهان آغاز به کار می کند.
نمایندگی انجمن منابع انسانی ایران به سازمان مدیریت صنعتی اصفهان طی مراسمی روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ در دفتر انجمن منابع انسانی ایران انجام شد، در این مراسم رئیس انجمن لوح نمایندگی استان اصفهان را به شرکت تدبیرساز سپاهان، نماینده سازمان مدیریت صنعتی در استان اصفهان اعطا کرد.
در این مراسم که مدیران شرکت تدبیرساز سپاهان و دبیر انجمن حضور داشتند، دکتر سید مسعود همایونفر رئیس انجمن، ضمن اشاره به مأموریتها و استراتژی های انجمن و سابقه درخشان فعالیت های آن طی شانزده سال گذشته، ابراز امیدواری کرد که نمایندگی انجمن در استان اصفهان بتواند با توسعه مشارکت مدیران و متخصصان منابع انسانی در استان اصفهان، گام های مؤثری را در جهت تحقق مأموریت های انجمن بردارد.
وی با اشاره به مهمترین برنامه های در دست اقدام از قبیل تعالی منابع انسانی، گواهینامه حرفه ای منابع انسانی، دوره های آموزشی آنلاین مدیریت حرفه ای منابع انسانی، کنفرانس توسعه منابع انسانی و برنامه شناسایی و تقدیر از تجریه های موفق سازمانها در عصر کرونا، از نمایندگی جدید انجمن درخواست کرد که با اجرای برنامه های ذکر شده و ارائه طرح ها و برنامه های نوآورانه و جلب مشارکت وسیع همه متخصصان این حوزه در استان اصفهان، انجمن را در راستای ایفای نقش های خود برای توسعه این حرفه در تمامی حوزه های تخصصی مرتبط یاری رساند.
در این مراسم آقای دکتر بیرانوند رئیس هیئت مدیره و سرکار خانم روزبهانی مدیر عامل شرکت تدبیرساز سپاهان، طی سخنانی ضمن برشمردن فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام، به ظرفیت قابل توجه متخصصان حوزه مدیریت منابع انسانی در استان اصفهان اشاره کرده و اعلام کردند که با متشکل ساختن این ظرفیت ها و ارائه برنامه های جدید و متنوع، همسو با استراتژی های انجمن و در راستای تحقق مأموریت های آن، برای ارتقاء دانش و مهارت های متخصصان این حوزه و توسعه حرفه منابع انسانی تلاش خواهند کرد.
استان اصفهان به عنوان قطب بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور، از حضور فراوان مدیران و متخصصان ارزشمند در حوزه منابع انسانی برخوردار است و بر همین اساس می تواند نقش مؤثری در توسعه فعالیت های انجمن مدیریت منابع انسانی ایران ایفا کند.